Winterstalling - Pekelbak
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2011 09:40 #1089496
door Jerry Stam (GAST)
Winterstalling - Pekelbak is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Geinspireerd door de artikelen over pekelbakken en indachtig het werk dat ik al aan mijn wagen heb gedaan, zit ik te denken mijn auto de wintermaanden te stallen.
En dan een pekelbak te nemen. Sprak op de VKB met de meneer van Gosliga voor het tectyleren en die rekent ook al 900 euro.
Maar stallen in de buurt van Utrecht is nog niet zo simpel voor een redelijke prijs.
Hoe gaan jullie daar mee om (stallen en pekelbak)?
En dan een pekelbak te nemen. Sprak op de VKB met de meneer van Gosliga voor het tectyleren en die rekent ook al 900 euro.
Maar stallen in de buurt van Utrecht is nog niet zo simpel voor een redelijke prijs.
Hoe gaan jullie daar mee om (stallen en pekelbak)?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2011 11:58 #1333652
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tectyl
Ik heb hier enkele auto's en ook mijn Volvo laten tectyleren. Echt helemaal inclusief binnenwerk en kokerbalken en nooit meer als euro 500. Prima afspraken mee te maken.
<a href=" www.bedrijvenuitoss.nl/dienst/tectyleeri...ngen-ed/berghem.html "> www.bedrijvenuitoss.nl/dienst/tectyleeri...ngen-ed/berghem.html
groet
Chris
<a href=" www.bedrijvenuitoss.nl/dienst/tectyleeri...ngen-ed/berghem.html "> www.bedrijvenuitoss.nl/dienst/tectyleeri...ngen-ed/berghem.html
groet
Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2011 12:24 #1333657
door V700 register
Ik weet een plek in Heerhugowaard, inclusief dagelijks woonwerkverkeer naar Utrecht. Dus als je 'm zelf door de weeks tegen 16.30uur daar afleverd, heb je aansluitend vervoer naar huis. Daar staat een '86-iger 740 en een '79-iger R75 van mij ook voor een jaarprijs die ik in Utrecht voor een kwartaal neer moet leggen.
Beantwoord door V700 register in topic Dat ligt er maar aan...
wat noem je in de buurt? En wat voor prijs is redelijk? Wil je er elke week gaan kijken of ie er nog staat?Maar stallen in de buurt van Utrecht is nog niet zo simpel voor een redelijke prijs.
Ik weet een plek in Heerhugowaard, inclusief dagelijks woonwerkverkeer naar Utrecht. Dus als je 'm zelf door de weeks tegen 16.30uur daar afleverd, heb je aansluitend vervoer naar huis. Daar staat een '86-iger 740 en een '79-iger R75 van mij ook voor een jaarprijs die ik in Utrecht voor een kwartaal neer moet leggen.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2011 14:09 #1333664
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Prima
Zou een prima oplossing zijn en dan een pekelvolvo zoals die Alexander nog heeft staan en in Maart/April weer terugwisselen tot aan de VKB 
Zijn er meer die dat doen?
Zijn er meer die dat doen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2011 14:56 #1333668
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Almere
Tot voor kort bracht een vriend zijn cabrio naar Almere. Rekende voor 5 maanden 300 euro af.
Zou moeten informeren naar de adresgegevens.
Zou moeten informeren naar de adresgegevens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2011 18:32 #1333706
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stalling
Mijn stalling komt in februari beschikbaar. Dit betreft 130 m2 in de regio Putten (Veluwe), dus redelijk in de buurt van Utrecht. Er passen ongeveer 12 auto's in. Er mag gesleuteld worden en is inclusief electriciteit en water.
Als je nog een aantal gelijkgestemden kunt vinden, is het maandbedrag (250 euro) goed te doen..
Als je nog een aantal gelijkgestemden kunt vinden, is het maandbedrag (250 euro) goed te doen..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2011 20:20 #1333821
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stalling
per 1 nov in Utrecht Oost een stalling voor 165 euro p/m t/m 31 mrt
PB maar bij interesse.
PB maar bij interesse.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2011 21:17 #1333826
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Dank voor de aanbiedingen
Maar mijn (huidige) idee op basis van jullie opmerkingen is misschien wel een heel jaar een stalling en dan elk van de auto´s een half jaar rijden. Een met winterbanden en een met zomerbanden.
Alleen met 135/maand voor stalling praat je nog eens over 1500 per jaar aan stalling alleen.
Alleen met 135/maand voor stalling praat je nog eens over 1500 per jaar aan stalling alleen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2011 21:25 #1333828
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kun je
Kun je 1.5 keer per jaar voor tectyleren :PMisschien is mijn 940 minder mooi dan gemiddeld hier (hoewel ik m zelf best netjes vind voor >14 jaar en >300 dkm) maar voor eventuele cosmetische achteruitgang zou ik niet de zorgen en kosten willen hebben van een 2e auto om de 1e te sparen. Als stalling al flink in de papieren gaat lopen dan zou de 1e auto wel heel bijzonder/duur moeten zijn om dat te rechtvaardigen, als je alleen al naar de kosten kijkt. Ik koop geen auto in concoursstaat, hoef ik me er ook niet zo druk over te maken wat er mee gebeurt tijdens normaal gebruik. Tuurlijk ben ik er zuinig op en zorg ik er goed voor, maar sommige dingen zijn helaas onvermijdelijk....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2011 21:26 #1333829
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmm
Hmm nou, ik ben ook zuinig op mijn auto, maar ik rijd er toch lekker mee door in de winter. In de herfst krijgt de onderkant altijd een beurtje met Tectyl SuperWax (sleuteldag klusje) en dan moet hij er maar tegen kunnen. 's Winters geregeld de onderkant schoonspuiten.
Daarbij, zo uniek is een 940 nu ook weer niet. Mocht hij voortijdig wegrotten dan is er vast nog wel een andere goede te vinden en kun je alle 'goodies' gewoon over hangen. Die goodies wil ik in de winter ook niet missen, bovendien.
Als ik de genoemde prijzen voor het stallen zie (let wel, ik zeg niet dat het te duur is), dan heb je die 900 euro voor het tectyleren, als het dat al zou kosten, er in 2 jaar uit. Dan heb ik het nog niet over de aanschaf- en onderhoudskosten van de pekelbak. Die zal toch door de APK moeten en uitgerekend 's winters wil je graag wel in een veilige auto rijden.
Just my 2 cts. Als je al een tweede auto hebt zoals b.v. de gemiddelde cabrio-bezitter, of een plek om gratis te stallen, is het natuurlijk een iets ander verhaal.
[edit: zo langzaam zitten typen dat ik alweer door twee posts ben ingehaald]
Daarbij, zo uniek is een 940 nu ook weer niet. Mocht hij voortijdig wegrotten dan is er vast nog wel een andere goede te vinden en kun je alle 'goodies' gewoon over hangen. Die goodies wil ik in de winter ook niet missen, bovendien.
Als ik de genoemde prijzen voor het stallen zie (let wel, ik zeg niet dat het te duur is), dan heb je die 900 euro voor het tectyleren, als het dat al zou kosten, er in 2 jaar uit. Dan heb ik het nog niet over de aanschaf- en onderhoudskosten van de pekelbak. Die zal toch door de APK moeten en uitgerekend 's winters wil je graag wel in een veilige auto rijden.
Just my 2 cts. Als je al een tweede auto hebt zoals b.v. de gemiddelde cabrio-bezitter, of een plek om gratis te stallen, is het natuurlijk een iets ander verhaal.
[edit: zo langzaam zitten typen dat ik alweer door twee posts ben ingehaald]
Moderators: Jerry Stam