APK Amerigo en de steekproef met wat complicaties en LPG problemen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2011 08:54 #1331855 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
Klopt, ik lees het nu nog een keer (en nu wel goed).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2011 09:03 #1331856 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wél

henk 940LPT schreef : Uit jouw verhaal maak ik op dat de garagehouder dus ook niet in de kofferbak heeft kunnen kijken ? Dan heeft de steekproef controleur jullie inderdaad flink gematst :)

Tijdens de keuring was ik erbij en ik had de kofferbak al reeds eerder geopend om er wat spullen uit te pakken. De LPG installatie/tank was ook door hun gecontroleerd.Zolang het voorportier niet op slot werd gedraaid was er niets aan de hand.
Maar nadat ze de auto in afwachting van de steekproef buiten hadden neergezet en op slot hadden gedraaid ging de kofferbak met de door mij achtergelaten sleutel niet meer open. Niet alleen kon de RDW man niet de tank controleren, de garagehouder kon niet bewijzen dat hij de tank wél had gecontroleerd!

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2011 09:10 #1331857 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic mooi verhaal
Blij dat ie er doorheen is Rudiger en die CV storing vinden we wel op de sleuteldag bij vd Wulp !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2011 09:43 #1331859 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoi rudiger
nou meestal is alleen het stangetje los wat in je slot valt zal dus wel niet veel zijn en er is een trucje om em toch te openen en das met een flink aantal verlengstukken de 2 of 3 bouten van het slot er uit te draaien via het ski luikje :}
(heb het al vaker moeten doen en had de garagehouder eigenlijk ook moeten weten .dan heeft ie nooit gezeur met de controleur:)
wel tof dat je na zoveel moeite eindelijk wordt beloond :}
zo zie je maar weer de aanhouder wint en nu zou ik zeggen 1 flesje wijn eens niet op drinken :}
maar amerigo mee dopen :}
groet will

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2011 12:05 #1331868 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi en lekker

@ Ries, dat zou heel mooi zijn! best aparte storing, als ik het voorportier afsluit gaat het kofferbakslot blijkbaar mee in de sluitstand maar opendraaien lukt dus niet via het voorportier.  Wel en geen CV dus... Wel alles werkend weggezet 2 jaar geleden

@ Will, ja! een magnum. Alhoewel, beetje bang voor deuken, even een goed plekje zoeken, mikken op de trekhaak misschien?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2011 14:14 #1331876 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic fijn
dat je auto weer gekeurd is na 2 jaar.
Nu nog een achteras heb ik begrepen en je kunt weer vetrouwd rijden

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2011 16:27 #1331890 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic altijd spannend met rudiger,
altijd spannend met rudiger, gefeliciteerd!

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2011 21:48 #1331910 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic massaprobleem>

Tssssk,  vandaag na het tanken van voltanken met LPG schakelde de brrandstoftoevoer niet meer over op LPG ... tenminste .. het duurde heel lang, ook niet met veel toeren.. en dan weer uit en weer aan en weer uit... de brandstof en brandstofhoeveelheid lampjes branden ook allemaal en soms knipperde het LPG lam[je en soms brande het benzinelampje en lpg lampje tegelijkertijd...

wel, ben ik even blij dat het gisteren niet gebeurd is... Maandag weer even langsrijden bij www.bodolpg.nl zal wel een kleinigheidje zijn denk ik ...
Ik vermoed ergens een massaprobleem dat  misschien ook wel  het CV falen veroorzaakt?

Maar goed, wel weer lekker gereden vandaag alhoewel ik toen ik richtng 110 km uur ging trilling in het stuur had...
Meteen de "nieuwe" Brdigstone Turanzas die er al 2 jaar beetje werkloos op hebbengezten laten balanceren bij Profile en weg trillen...

heheh....

heheh...

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2011 23:16 #1331922 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic 0.4%

rudiger schreef :  

Tssssk,  vandaag na het tanken van voltanken met LPG schakelde de brrandstoftoevoer niet meer over op LPG ... tenminste .. het duurde heel lang, ook niet met veel toeren.. en dan weer uit en weer aan en weer uit... de brandstof en brandstofhoeveelheid lampjes branden ook allemaal en soms knipperde het LPG lam[je en soms brande het benzinelampje en lpg lampje tegelijkertijd...

wel, ben ik even blij dat het gisteren niet gebeurd is... Maandag weer even langsrijden bij www.bodolpg.nl zal wel een kleinigheidje zijn denk ik ...
Ik vermoed ergens een massaprobleem dat  misschien ook wel  het CV falen veroorzaakt?

Maar goed, wel weer lekker gereden vandaag alhoewel ik toen ik richtng 110 km uur ging trilling in het stuur had...
Meteen de "nieuwe" Brdigstone Turanzas die er al 2 jaar beetje werkloos op hebbengezten laten balanceren bij Profile en weg trillen...

heheh....

heheh...

Laat dan meteen je CO bijstellen want 0,4% voor LPG toch wel hoog.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-10-2011 15:59 #1332271 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en toen deed de cv het weer en LPG weer niet

CV doet het weer! Niet het openingsrelais ( K) was stuk maar  het sluitrelais  (relais L ) En blijkbaar is dat gekoppeld!

Grappig genoeg opent het kofferbakslot zich nu wél met beide sleutels  nou ja zeg !

LPG
Bij Bodo.lpg verdenken ze de Lambda sonde, de stappenmotor werd even buiten werking gesteld en er werd een stelschroef tussen gezet. Ik heb er even heel goed mee kunnen rijden en stationair liep ie echt prachtig. Echter gisteravond.. damned weer dat gehik aan/uit aan/uit

Moderators: Jerry Stam