rare 940 ?!?!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2011 10:33 #1331069 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mjah.....

Pietjeprecies schreef : Het is maar hoe je het bekijkt. Het grootlichtgedeelte van de koplampen (bij een Europese 940 welteverstaan) is een verstraler, toch?

Ja, dat is het nou net ja.Er is al vaker 'discussie' over breedstraler, breedtelichten, verstralers, grootlicht, dimlichten, mistlampen en bermlichten.
Enfin, ik versta verstralers eigenlijk altijd als die losse bakkies onder de bumper, maar ja, grootlichten zijn inderdaad ook verstralers.Maar dat zou dan betekenen, en daarom kon ik het niet zo goed rijmen, dat US spec auto's, dus geen grootlicht hebben?Dus een sealed beam lamp, met maar 1 gloeidraadje?
Ook vreemd dan, niet?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2011 10:47 #1331071 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben jij nou...

Baseman schreef : Maar dat zou dan betekenen, en daarom kon ik het niet zo goed rijmen, dat US spec auto's, dus geen grootlicht hebben?

Ben jij nou de electro-techneut, of ben ik nou zo slim (vrij naar van Gaal).
Ik denk dat er gewoon een H4 pit in zit met twee draadjes, één voor dim en één voor groot. Zo zit het toch bij onze auto's ook? We hebben alleen die grootlichtverstraler er nog eens extra bij.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2011 10:51 #1331072 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pffff.....

Pietjeprecies schreef : We hebben alleen die grootlichtverstraler er nog eens extra bij.

....pffft, tsjonge jongen zeg.....ja, ik ben weer wakker, dank je.....

Moderators: Jerry Stam