De dikste, sjiekste Factor ooit!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil daarbij opmerken dat ik doorlopend vind dat de Factor van hoog niveau is. Ik denk dat er niet veel hobby-club-bladen dit niveau benaderen.
Lof voor de maker(s).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maarten de Rijke, Lidnr 25, 740 TIC+++, 940 Polar IC Estate & V70 TDicTGTF schreef : Zou er nog bijna rijk van kunnen worden Maarten, mishien een carriere switch hahahaha
Heb de Factor nog niet uit (heb net de historie van Volvo gelezen) dus heb nog wat info te verwerken.
Ik bewaar hier alle Factor's komen allemaal in de kast te staan.
Tom.
745 GLE Est Aut, 945 Polar Royal Class
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hah! Maarten je denkt toch niet dat iemand hier serieus zulk monnikenwerk gaat zitten afkraken?mderijke schreef : Heren en dames,
Zo langzamerhand loop ik naast m'n schoenen van alle complimenten, maar schrik niet, ik ben er zover naast gaan lopen dat ik de wereld rond ben en weer terug in mijn schoenen ben beland.
Het was buffelen om zoveel pagina's te vullen, af en toe bloed zweet en tranen maar het resultaat valt blijkbaar in de smaak.
Van alle kant positieve reacties ontvangen, vanuit Volvo Cars tot en met de professionals, en natuurlijk van jullie, de leden want daar maak ik het blad voor.
In ieder geval aan iedereen die heeft meegeholpen, van de advertentie aquisitie hulp tot en met de schrijvers, mijn hartelijke dank. Samen hebben we een blad gemaakt dat iedereen blij maakt.
Groet,
Dat zou niet kies zijn, en onterecht.
Ik kan -als ik wil- heus wel wat opbouwende opmerkingen maken, maar dat is a)Onzinnig b) haarkloverij en c) niet iets wat je openbaar doet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb de lidmaatschapspapieren ondertussen ingevuld, gaat vandaag op de post. (eindelijk) Krijg ik hem dan nog? Of P... ik naast de pot?
groet Ruben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus zodra de betaling binnen is gaat de boel op de bus en een paar dagen later heb je het op de mat liggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
aanmeldform gaat dit weekend weg!
Ben benieuwd
- V700 register
- Nieuw lid
-
welkom als lid bij deze vereniging.