De dikste, sjiekste Factor ooit!
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Hulde, Maarten!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Complimenten aan iedereen die hieraan heeft gewerkt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob k
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hiermee is het niveau 'clubblaadje' toch echt wel definitief onstegen, zowel inhoudelijk als uiterlijk.
Kreeg van verschillende kanten de opmerking "Is dát jullie verenigingsblaadje? Zoohoo..."
Alles erg mooi en dat allemaal liefde-werk.
Ik was extra gecharmeerd van de 'gast columns' en het design-column. Leuk Niels, weer een andere invalshoek op het fenomeen Volvo. Helemaal eens met de strekking van het artikel overigens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar dan deze factor, die is gewoon erg mooi en het bewaren waard. Beslist de moeite. Dank U.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo langzamerhand loop ik naast m'n schoenen van alle complimenten, maar schrik niet, ik ben er zover naast gaan lopen dat ik de wereld rond ben en weer terug in mijn schoenen ben beland.
Het was buffelen om zoveel pagina's te vullen, af en toe bloed zweet en tranen maar het resultaat valt blijkbaar in de smaak.
Van alle kant positieve reacties ontvangen, vanuit Volvo Cars tot en met de professionals, en natuurlijk van jullie, de leden want daar maak ik het blad voor.
In ieder geval aan iedereen die heeft meegeholpen, van de advertentie aquisitie hulp tot en met de schrijvers, mijn hartelijke dank. Samen hebben we een blad gemaakt dat iedereen blij maakt.
Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb de Factor nog niet uit (heb net de historie van Volvo gelezen) dus heb nog wat info te verwerken.
Ik bewaar hier alle Factor's komen allemaal in de kast te staan.
Tom.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Tom,TGTF schreef : Zou er nog bijna rijk van kunnen worden Maarten, mishien een carriere switch hahahaha
Heb de Factor nog niet uit (heb net de historie van Volvo gelezen) dus heb nog wat info te verwerken.
Ik bewaar hier alle Factor's komen allemaal in de kast te staan.
Tom.
Tijd genoeg om te lezen toch...........?Beterschap.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt heb tijd genoeg om hem te lezen maar ben ook nog behoorlijk duff dus slaap ook nog redelijk veel,
Tom.