Nog een groot voordeel van een Tele-peage / Liber-T tol-kastje!

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
02-09-2011 15:48 #1328671 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Onthoud
Haha, Erg leuk!
Prachtig die fransen.
Maar onthoud wel:
Je hebt met je Liber T kastje op de tolweg ingetikt en ook afgetikt bij de tolpoortjes.
Aan de hand van de tijd die ertussen zat, van poortje 1 tot poortje 2, kunnen ze je snelheid berekenen!
Geen kenteken voor nodig, je adresgegevens en credit card gegevens zijn toch bekend.
Bon komt vanzelf of word afgeschreven!
Groeten,Gerben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2011 16:25 #1328674 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Punt
je zou daar een punt kunnen hebben Gerben maar volgens mij werken de tol-firma's daaraan niet mee. Wat wel voorkomt is dat ze registreren hoe laat je een poort passeert, en aan de volgende poort timen ze je. Maar dat doet de police zelf, mijn vader heeft dat meegemaakt op de route du soleil.
Nu rijdt hij nog steeds hard maar gaat ertussenin eten!!
Oh, en Constant, ik had het niet opgevat als een opgeheven vingertje hoor!
(Al mag iedereen een mening hebben!)

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2011 19:02 #1328681 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic € 90,--
2 jaar geleden ook gesnord op de A6 richting Lyon. 185 Km/u na aftrek...........55 Km te hard
Ik zou normaal voor een jaar m'n rijbewijs kwijt zijn.
Omdat ik me verder netjes gedroeg, rechts houden enz enz hielden de Evo/Impreza mannen het op bumper kleven; € 90,00, U kunt hier pinnen.........
De opmerking; nou snap ik waarom er zo'n spoiler op zo'n ding zit, om bonnen uit te schrijven. hadden ze nog nooit gehoord! (vonden ze leuk)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2011 19:57 #1328690 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Subaru
ik ben hier in Nederland ook ooit een keer aangehouden door mannen in zo'n blauw ding met een spoiler, ik neem aan een Subaru?
Ik was nogal hard komen aanrijden bij Deventer, maar dacht: laat ik maar even kalm aan doen, het was er nogal druk. Kijk ik opzij in een auto die ik voorbijrijd en zie (dacht ik) een politieman. In een opwelling zwaai ik naar hem: dat had ik beter niet kunnen doen: politiebordje aan...
Of ik altijd zo hard reed. Nou, ja ik wist natuurlijk niet hoe hard ik daarvoor had gereden en zij ook niet. Heeft me wel een kwartier gekost en ik zwaai nooit meer!

Ik zie ze meestal wel staan, maar die stillen....

Moderators: Jerry Stam