Wie reed er vanavond met een 417 kleur S90 met een aanhanger met een witte 745 er op?
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
06-09-2011 01:05 #1329033
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Genau
Kennis van mij heeft in dezelfde tijd als ik mijn TR6 restaureerde, eind 80'er jaren, zijn TR6 gerestaureerd. Ruim 12 jaar later heb ik het TR-ding verkocht toen ie al jaren ongebruikt in de schuur stond en ik mijn eerste C70 kocht.
Hij heeft enkele jaren later ook zijn TR6 verkocht. Nu heeft ie echter nog wel zijn zolder vol liggen met alle hagel nieuwe onderdelen die ie in die 20 jaar her en der heeft opgeduikeld. Ik roep wel eens tegen hem dat ie dat moet verkopen en een leuke cruise moet gaan doen van een paar weken waar ie het altijd over heeft. Maw, die hobby heeft hem een schatkamer opgeleverd. Het verkrijgen was plezier, het bezit is plezier, de verkoop gaat em ook plezier opleveren.
Zo ben jij ook volgens mij. Als je het leuk vindt moet je het zeker blijven kopen. En dan af en toe wel echt iets een keer monteren. Dat is genieten Mathy.
Hij heeft enkele jaren later ook zijn TR6 verkocht. Nu heeft ie echter nog wel zijn zolder vol liggen met alle hagel nieuwe onderdelen die ie in die 20 jaar her en der heeft opgeduikeld. Ik roep wel eens tegen hem dat ie dat moet verkopen en een leuke cruise moet gaan doen van een paar weken waar ie het altijd over heeft. Maw, die hobby heeft hem een schatkamer opgeleverd. Het verkrijgen was plezier, het bezit is plezier, de verkoop gaat em ook plezier opleveren.
Zo ben jij ook volgens mij. Als je het leuk vindt moet je het zeker blijven kopen. En dan af en toe wel echt iets een keer monteren. Dat is genieten Mathy.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2011 14:22 #1329077
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
zeg dat er behoorlijk off topic wordt gegaan als ik de vraag uit het beginstadium zo bekijk. Het antwoord heb ik trouwens ook nog niet gelezen maar dat kan aan mij liggen.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
06-09-2011 14:51 #1329078
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic He Frans
Het is mijn Topic he!
En ik vind het best.
Maar we gaan door tot de dader bekend is.
En ik vind het best.
Maar we gaan door tot de dader bekend is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2011 09:39 #1329175
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar
Moderators: Jerry Stam