And now the end is near...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2011 19:32 #1326059 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kan je niet maken man grrrrrrrrrr
eerst pb je me da ik nog langs kan komen en dan er stiekem tussen uit knijpen man da gaat dus nie zomaar :}
laat mensen toch zeiken als ze dat willen (sommige hebben dat nodig voor hun veel te kleine ego op te poetsen) zoals ik mijn kids altijd zeg ook idioten en debielen hebben bestaansrecht :}
hoe kan jij anders weten dat je niet zo bent :}
sterkte met je beslissingen en laat je niet kisten man :}
denk er wel aan dat als je vertrekt het doet omdat jij het wilt. (niet omdat ze onder je huid kruipen)
groet will

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gert-Jan De Jong (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2011 19:40 #1326060 door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Zou het erg jammer vinden om je technische kennis te missen Jelmar, maar wel begrijpelijk. Probeer het even te laten rusten en denk er dan nog rustig over na.
Ook ik irriteer me aan enkele mensen hier, maar ik heb al behoorlijk wat kennis opgedaan dankzij dit forum en een aantal Volvoliefhebbers ontmoet.
Van mij zouden de moderators vaker mogen ingrijpen, maar ze hoeven geen schoolmeestertje te gaan spelen.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2011 20:04 #1326064 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Maar je bent ook geen lid!  
Maar je bent ook geen lid!  

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2011 20:46 #1326074 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb ook ervaring met
ik heb ook ervaring met jelmar en die is gewoon goed ,afspraak werd nagekomen ,zelfs toen er een dikke laag sneeuw lag ;) heb hem nog wel even geholpen de kar weg te trekken , die wou de v70 niet vooruit trekken , een golf 2 wel haha

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2011 00:30 #1326102 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer...
Hé Jelmar,
Heb je nog nooit in persoon ontmoet, maar het zou voor dit forum inderdaad jammer zijn als je weg zou gaan en blijven.Zelf een tijdje geleden meegedeeld waarom ik (toen) geen lid ging worden van de vereniging; '<a href="/node/30825" target="_blank">Aan het hek maar niet in de loods</a>' vanwege zinloze moddergevechten.
Ik kom hier niet vaak, maar als ik er ben zie ik je reacties en draadjes regelmatig langskomen en die blijven technisch toch wel interessant (ook als ik bijvoorbeeld eens vraag hoeveel een openluchtfilter/grotere diameter uitlaat zou schelen in het oppakken van de motor)  Dus inderdaad, zoals er meer schrijven: 't zou jammer zijn als je weggaat!
Geen lid worden, maar gewoon aan het hek en niet in de loods...

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-08-2011 01:49 #1326104 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Jammer
Ik snap het ook volledig en het is open en eerlijk en inderdaad gebeuren er afentoe vreemde zaken op dit forum en is er veel gezeik.
Toch zie IK graag jouw topics en verhalen Jelmar, altijd interesant en boeiend en zal het dus wel jammer vinden als je hem peert.
Zoals Andre al zegt, blijf toch lekker bij het Hek en doe niet mee in de Loods.
Ik heb je telefoonnummer wel en kan je hoe dan ook dus wel bereiken.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2011 08:28 #1326114 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daar
moet die Rotterdammert toch haast tranen van in z'n ogen krijgen, zoveel hartverwarmende reakties.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
10-08-2011 11:20 #1326131 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Ach ja, die Rotterdammert is nog jong
En dan is het natuurlijk niet leuk om vervelende reacties te krijgen als je je nek keer op keer uitsteekt.
Daar moet ie nog aan wennen.
En dat gaat hem wel lukken joh.
Er komt een moment dat ie er lol in heeft ondanks het gezeur.
Het gezeur wat ie dan lachend naast zich neer kan leggen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2011 13:23 #1326325 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
ken je persoonlijk niet. Maar gewoon doorgaan. Gewoon de ene oor in de andere oor weer uit, laat ze maar lullen. Gewoon jezelf blijven en doorgaan. Doe ik ook.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-08-2011 00:47 #1326386 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tssjah..
Hoi Jelmar,
Persoonlijk ken ik je niet maar zie inderdaad vaak je naam voorbij komen. Het zou jammer zijn als je input (kennis) verloren gaat.Alleen dit te zeggen vind ik echter wat te kort door de bocht. Als je ook een aardige kerel bent (wat zo schijnt te zijn) vind ik het eigenlijk erger..
En ja, ook ik ken de negatief-uitwerkende reacties hier op het forum, ook al ben ik nog niet zo lang actief. Deze reacties brengen mij echter eerder bij medelijden dan teleurstelling. Op zulke momenten kan ik niets anders concluderen dat dergelijke mensen er ook niets aan kunnen doen dat ze niet slimmer zijn of meer hebben meegemaakt dan ik en daardoor doen wat ze doen.  ( doe een sociale opleiding dus dit gedeelte mag niet missen in mijn reactie ;-) )
Over het lid worden, ik ben lid geworden omdat er een informatie-database schijnt te zijn die ik wil kunnen bekijken en omdat ik de site ermee in de lucht houdt.Vind het alleen wel bijzonder dat er zoveel discussies over dat lidmaatschap zijn, snap ik nooit.
Tenslotte. het goed is om te onthouden dat er een heel aantal leden reageren op een begrijpende manier. herhaling:leden. De zeurende leden zijn er ongetwijfeld. Blijkbaar zijn er ook andere leden.Hopelijk stimuleert dat je om actief te blijven en mag ik je nog eens ontmoeten somewhere.
Overigens is je telefoonnummer helaas niet bekend bij mij.. He toch..
Het goede, hoe dan ook.

Moderators: Jerry Stam