And now the end is near...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 12:48 #1088429
door V700 register
And now the end is near... is gemaakt door V700 register
Het is mooi geweest, ik ben er klaar mee.
Bij deze dan mijn laatste topic hier, klein beetje gal spuwen en dan over.
Of het topic op slot gaat of gecensureerd gaat worden maakt me niet uif, ik ben het kwijt.
Ik vind dat ik genoeg ben afgezeken over het feit dat ik geen lid ben.
Zelfs na het aanbod van een kostenloze inschrijving heb ik dat niet gedaan, heeft dus niks met knaken maar met principes te maken.
Het feit dat er in een discussie gezegt word 'jij bent geen lid' is hoogstens irritant, dat hoor ik namelijk nooit als ik weer eens iemand op weg geholpen heb, de juiste diagnose gesteld hrb of noem maar op.
Dan hoor ik geen; 'jij bent geen lid' doe dat eens niet.
Ik zal geen oude koeien uit de sloot trekken maar er zijn genoeg voorbeelden.
Bepaalde leden & bedrijven worden voorgedaan als heilig en dat is ook iets wat mij tegen de borst stoot.
Persoonlijk hoef ik niet heilig verklaard te woorden een tevreden volvo rijder die bij mij wegrijd is voldoende, en nog leuker als je achteraf nog een bedankje krijgt voor de goede hulp.
Het zwart proberen te maken van anderen is iets wat hier ook nog wel voor komt.
Ik ben oa. wel eens nageroepen dat ik afspraken niet nakom, en dat blijkt voor zoete koek aangenomem te worden door sommigen.
Gevalletje rolfroderick; simpel, miscommunicatie, elkaar bellen op verkeerde moment uiteindelijk onder het genot van een koud biertje eens wat gebabbeld en harstikke gezellig!
Nu de heer satter; tja.. Ik onderweg naar Neede breekt mn uitlaat af onder het toeziend oog van oom agent. Ik gelijk contact gezocht dat het een andere keer zou worden. Topicje geplaatst, s'avonds bij wytze uitlaat gehaald.
Week later zou ik het spul ophalen, maar ook dat afgezegd. Hoezo dan? Inbraak in mijn schuur.
Contact gehad met alexander, in eerste instantie geen probleem, netjes contact.
Vervolgens word het later meerdere malen voor mijn voeten gegooid dat ik geen afspraken na kom?
Toch vreemd?
Dat alexander leden boven niet-leden stelt moet hij helemaal zelf weten, maar dit vind ik kinderachtig.
Hier zal ik het bij houden voor deze 'meneer'.
Buiten dat zijn me ook nog eens 3 780's door mn neus geboord door een toetsenbord held die het nodig vond inspecteur Columbo te spelen.
Op een gegeven moment is iets gewoon genoeg.
Ben ik dan onschuldig? Nee hoor, ik ken mezelf wel een beetje
Maar een klein beetje nadenken over joe iets bedoeld zou kunnen worden is toch wel mogelijk.
En echt helemaal nieuw ben ik ook niet op deze site (zie profiel).
Schijnheilig is ook weer iets; Als lid zijnde een niet-lid vertellen hoe het in elkaar zit en dan vervolgens zelf de regels overtreden. (zie 'onderdelen te koop').
Ik denk dat ik het hier maar bij laat, maar misschien verander van gedachte en voeg ik nog wat toe.
Voorlopig ben ik nog niet helemaal weg, moet nog het een en ander afhandelen met leden, en de mensen die mij nodig hebben weten me wel te vinden, mn telefoonnummer en adres zijn niet onbekend
Bij deze dan mijn laatste topic hier, klein beetje gal spuwen en dan over.
Of het topic op slot gaat of gecensureerd gaat worden maakt me niet uif, ik ben het kwijt.
Ik vind dat ik genoeg ben afgezeken over het feit dat ik geen lid ben.
Zelfs na het aanbod van een kostenloze inschrijving heb ik dat niet gedaan, heeft dus niks met knaken maar met principes te maken.
Het feit dat er in een discussie gezegt word 'jij bent geen lid' is hoogstens irritant, dat hoor ik namelijk nooit als ik weer eens iemand op weg geholpen heb, de juiste diagnose gesteld hrb of noem maar op.
Dan hoor ik geen; 'jij bent geen lid' doe dat eens niet.
Ik zal geen oude koeien uit de sloot trekken maar er zijn genoeg voorbeelden.
Bepaalde leden & bedrijven worden voorgedaan als heilig en dat is ook iets wat mij tegen de borst stoot.
Persoonlijk hoef ik niet heilig verklaard te woorden een tevreden volvo rijder die bij mij wegrijd is voldoende, en nog leuker als je achteraf nog een bedankje krijgt voor de goede hulp.
Het zwart proberen te maken van anderen is iets wat hier ook nog wel voor komt.
Ik ben oa. wel eens nageroepen dat ik afspraken niet nakom, en dat blijkt voor zoete koek aangenomem te worden door sommigen.
Gevalletje rolfroderick; simpel, miscommunicatie, elkaar bellen op verkeerde moment uiteindelijk onder het genot van een koud biertje eens wat gebabbeld en harstikke gezellig!
Nu de heer satter; tja.. Ik onderweg naar Neede breekt mn uitlaat af onder het toeziend oog van oom agent. Ik gelijk contact gezocht dat het een andere keer zou worden. Topicje geplaatst, s'avonds bij wytze uitlaat gehaald.
Week later zou ik het spul ophalen, maar ook dat afgezegd. Hoezo dan? Inbraak in mijn schuur.
Contact gehad met alexander, in eerste instantie geen probleem, netjes contact.
Vervolgens word het later meerdere malen voor mijn voeten gegooid dat ik geen afspraken na kom?
Toch vreemd?
Dat alexander leden boven niet-leden stelt moet hij helemaal zelf weten, maar dit vind ik kinderachtig.
Hier zal ik het bij houden voor deze 'meneer'.
Buiten dat zijn me ook nog eens 3 780's door mn neus geboord door een toetsenbord held die het nodig vond inspecteur Columbo te spelen.
Op een gegeven moment is iets gewoon genoeg.
Ben ik dan onschuldig? Nee hoor, ik ken mezelf wel een beetje
Maar een klein beetje nadenken over joe iets bedoeld zou kunnen worden is toch wel mogelijk.
En echt helemaal nieuw ben ik ook niet op deze site (zie profiel).
Schijnheilig is ook weer iets; Als lid zijnde een niet-lid vertellen hoe het in elkaar zit en dan vervolgens zelf de regels overtreden. (zie 'onderdelen te koop').
Ik denk dat ik het hier maar bij laat, maar misschien verander van gedachte en voeg ik nog wat toe.
Voorlopig ben ik nog niet helemaal weg, moet nog het een en ander afhandelen met leden, en de mensen die mij nodig hebben weten me wel te vinden, mn telefoonnummer en adres zijn niet onbekend
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 13:48 #1326009
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In de lijn
Tja, dit lag in de lijn der verwachtingen. Wat mij betreft open, eerlijk en begrijpelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 14:35 #1326017
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Saint
Jelmar, maak je toch niet zo druk vriend....lach er gewoon om, laat gaan joh!!
PS wat was jouw tel.nr. en adres ook alweer?
PS wat was jouw tel.nr. en adres ook alweer?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 16:23 #1326029
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitzwaaien
Jelmar,
Hè wat jammer nou joh.Nou, het ga je goed hoor, doeg!
Hè wat jammer nou joh.Nou, het ga je goed hoor, doeg!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 17:04 #1326030
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijna
Zou me bijna aanmelden als lid alleen maar om dit soort volk te treiteren 
Leuk dat je het topic wat kracht bij zet Valentijn
Zat nog eens te neuzen en volgens mij had karma een vooruitziende blik;
www.volvo700vereniging.nl/node/6854
Liefs, Jelmar
Leuk dat je het topic wat kracht bij zet Valentijn
Zat nog eens te neuzen en volgens mij had karma een vooruitziende blik;
www.volvo700vereniging.nl/node/6854
Liefs, Jelmar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 17:19 #1326036
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer Jelmar...
Ik weet niet wat er allemaal is voorgevallen, maar de tijd dat ik op dit forum zit heb ik je bijdragen altijd positief gevonden.
En of iemand lid is of niet doet er voor mij helemaal niets toe, dit forum is gelukkig vrij toegankelijk en als je vind dat je niet hoeft mee te betalen aan de instandhouding van de onderliggende club en geen behoefte hebt aan het participeren aan ritten, bijeenkomsten en sleutldagen, mag je dat helemaal zelf weten. No problem.
Ik vind de sfeer op dit forum beter dan op de paar andere waar ik vaak zit en de knowhow is hier af en toe ongelofelijk.
Ik hoop dat je zult blijven, maar zoniet: in Volvo-land komen we elkaar altijd weer tegen!
En of iemand lid is of niet doet er voor mij helemaal niets toe, dit forum is gelukkig vrij toegankelijk en als je vind dat je niet hoeft mee te betalen aan de instandhouding van de onderliggende club en geen behoefte hebt aan het participeren aan ritten, bijeenkomsten en sleutldagen, mag je dat helemaal zelf weten. No problem.
Ik vind de sfeer op dit forum beter dan op de paar andere waar ik vaak zit en de knowhow is hier af en toe ongelofelijk.
Ik hoop dat je zult blijven, maar zoniet: in Volvo-land komen we elkaar altijd weer tegen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 18:05 #1326043
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
Zou jammer zijn Jelmar, weer een stukje expertise naar de %&#@*Ik zou zeggen laat het nog even bezinken en denk er dan nog eens over na.Een beetje over je eigen schaduw heenstappen zeg maar.Als je weggaat geef je toe, en je bent een opgewonden standje natuurlijk dus laat het even rusten
Nogmaals... ik zou het erg jammer vinden (slijm slijm).Enne.. ik houd ook van The Doors.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 18:18 #1326045
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jelmar
houdt alleen maar van Westlandhouse!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 19:24 #1326057
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic JAmmer
Ik heb de laatste tijd regelmatig contact met Jelmar en het is een prima kerel!!
Anders dan men hier doet denken....
Vind dat hij zeker op bepaalde punten helemaal gelijk heeft!
Maarja Hoop dat het allemaal overwaaid en we er allemaal wat van leren.
Soms loopt iets helemaal anders en denk je later:tja waar gaat t nu om...............kijk eens naar de rest van de wereld..................
Anders dan men hier doet denken....
Vind dat hij zeker op bepaalde punten helemaal gelijk heeft!
Maarja Hoop dat het allemaal overwaaid en we er allemaal wat van leren.
Soms loopt iets helemaal anders en denk je later:tja waar gaat t nu om...............kijk eens naar de rest van de wereld..................
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 19:28 #1326058
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
dat je dit besluit hebt genomen Jelmar, maar wel begrijpelijk. Ook ik loop wel eens vast met dit gebeuren zoals je weet en ik neem aan dat we echt de enige niet zullen zijn hiero.
Laat het gewoon langs je heen gaan, trek je het niet persoonlijk aan.
Laat het gewoon langs je heen gaan, trek je het niet persoonlijk aan.
Moderators: Jerry Stam