Korte lontjes - '3" RVS uitlaat klaar...' draadje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan het -kinderlijke- verwijt; 'jij bent geen lid' ook de deur uit.
Klaar toch?!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Yes, hoop gezeur de deur uit inderdaad!Jelmar86 schreef : Forum lekker alleen voor leden maken, ben je van een hoop gezeur af. Kan het -kinderlijke- verwijt; 'jij bent geen lid' ook de deur uit. Klaar toch?!
Maar schrijf jij dan eigenlijk ook op TB of een ander NL Forum? Best leuk om bij te lezen zo nu en dan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het enige wat we vragen is dat mensen zich een beetje te gedragen, dat doet men toch ook als men de kantine van een sportvereniging binnenstapt om te kijken of men daar lid wil worden.
En goede, leuke of andere zinnige bijdragen zijn altijd welkom, leden of geen-leden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
gj schreef : Even een reactie van de topicstarter over de 3" RVS uitlaat met bypass klep.
Ik heb Mathy zelf benaderd met het verzoek het topic op te schonen en er een slotje op te doen. Mocht dat te veel werk zijn mag het wat mij betreft verwijderd worden.
Ik denk dat alle forumbezoekers die in deze uitlaat geinteresseerd waren het topic wel gelezen hebben. Mocht er iemand nog vragen over hebben of het systeem willen horen/zien kun je me altijd een pb sturen.
Ik baal er behoorlijk van dat een aantal personen het topic misbruikt heeft om wat zinloze opmerkingen te typen en over en weer te kibbelen. Ik heb twee personen die zich daar naar mijn mening schuldig aan maakten een pb gestuurd en beiden hebben daarop netjes en sportief gereageerd. Echter, ik ben niet van plan om dat te blijven doen, ik ben geen schoolmeester. Daarom ben ik blij dat het (in ieder geval voorlopig) verwijderd is.
Ik ga er niet te veel woorden meer aan vuil maken. Ik kom nog steeds graag nagenoeg iedere dag op het V700V forum en wil dat graag blijven doen zonder me te irriteren.
wat een lelijke uitlaat trouwens Gert-Jan, hahahaha!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alwood schreef : mogelijk met een stevige moderatie in de reacties.
wil je zo graag een kleuterklas creëren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tomaat schreef : wil je zo graag een kleuterklas creëren?
Tsja, als mensen zich als kleuters gedragen...
Maar liever niet, als er echter alleen maar heen en weer wordt geëmmerd over "ik vind het sjonnie" en "nou als je dit doet moet je wel een ontzettende aso zijn" en "het is niet origineel volvo dus jij bent een domme lul" dan kunnen al die reacties er wat mij betreft uit.
Eenzelfde zinloze discussie was ook al lekker op gang in het "tuning in het oosten" topic.
Een beetje gezellig off-topic babbele vind ik hardstikke leuk maar door 10+ reacties heen moeten spitten die vooral graag 'trollen' en klagen en zeggen dat het allemaal niet mag/kan/verboden moet worden is gewoon vervelend. Dan lees je op een gegeven moment de leuke discussies ook niet meer omdat je het hele draadje afschrijft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/troller.htm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt me een goed plan! Als iemand iets onwelvoeglijks zegt, meteen in de ban voor een week. en posting weg halen.Alwood schreef : mogelijk met een stevige moderatie in de reacties.
Wie daar dan weer over begint, hup, ook in de ban.
Een goede moderator? Neem een voorbeeld aan Ben van het www.volvoforum.nl
Die houdt het zaakje kort, en de klagers die dan weer hun ei kwijt moeten over dat ze gepest worden is hij ook kwijt.
Gevolg: weinig "hooligans" en mensen die daarom boos weglopen en dan achteraf ook weer olie op het vuur menen te moeten gooien.
Maar dat vraagt wel om stevige persoonlijkheden, met een mandaat. En ik weet niet of dat er wel van komt. Hier.
Tot die tijd zullen we het moeten doen met de mensen en de regels die we hebben. En dat gaat ook. Als je maar wil.
- V700 register
- Nieuw lid
-