Korte lontjes - '3" RVS uitlaat klaar...' draadje
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 00:45 #1088417
door Mathy van Nisselroy
Korte lontjes - '3" RVS uitlaat klaar...' draadje is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Ik heb het _3" RVS uitlaat klaar_ draadje (uit het "Tuning en motorsport" forum) verwijderd. Schijnbaar kunnen een aantal mensen zich niet inhouden. Niemand is verplicht iets mooi te vinden. Daarover kan op een normale manier gediscussieerd worden. Maar helaas hebben we op het forum een aantal mensen, die a) niet tegen kritiek kunnen en b) andere verwijten dat ze reageren op een bepaald onderwerp, maar zelf niet over die reacties heen kunnen kijken. Wie iets niet aan staat kan daar ook gewoon overheen lezen. En zoals onze voorzitter al meermaals gezegd en geschreven heeft, tel tot tien als je iets gelezen hebt dat je niet bevalt en denk na over hoe iets overkomt voor je iets indient. Heb je daar geen zin in of meen je daar geen tijd voor te hebben, zoek dan je geluk alsjeblief ergens anders.
groetjes
Mathy
Ik heb het _3" RVS uitlaat klaar_ draadje (uit het "Tuning en motorsport" forum) verwijderd. Schijnbaar kunnen een aantal mensen zich niet inhouden. Niemand is verplicht iets mooi te vinden. Daarover kan op een normale manier gediscussieerd worden. Maar helaas hebben we op het forum een aantal mensen, die a) niet tegen kritiek kunnen en b) andere verwijten dat ze reageren op een bepaald onderwerp, maar zelf niet over die reacties heen kunnen kijken. Wie iets niet aan staat kan daar ook gewoon overheen lezen. En zoals onze voorzitter al meermaals gezegd en geschreven heeft, tel tot tien als je iets gelezen hebt dat je niet bevalt en denk na over hoe iets overkomt voor je iets indient. Heb je daar geen zin in of meen je daar geen tijd voor te hebben, zoek dan je geluk alsjeblief ergens anders.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 01:04 #1325938
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Groot gelijk!
Als ik het een en ander lees, denk ik wat doe je hier eigenlijk!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 08:30 #1325947
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk
Ik denk wel eens, wat doe IK hier eigenlijk.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 09:04 #1325950
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar
Mathy wordt de topicstarter hier geen onrecht mee aangedaan? Die kan er tenslotte niets aan doen dat er van die reakties komen. Sorry maar om dit topic er gelijk uit te gooien vind ik een rare oplossing.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 09:13 #1325951
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hij
Hij is niet echt weg, we beraden ons even over de vervolgstap.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 10:03 #1325958
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Makkelijk
Dat lijkt me makkelijk hoor, op slot en terugzetten, weghalen kun je niet maken.Nu is de topic starter de dupe...henk 940LPT schreef : Hij is niet echt weg, we beraden ons even over de vervolgstap.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 10:26 #1325962
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ben het er niet mee eens
je straft iemand omdat andere kleinzielig zijn :{
ik lees hier dingen dan ik denk ik van nou wat een kleuterklas :{
zoals sommige hier reageren denk ik wel eens tikken die nog goed erg kortaf en grof grrrrrrrrr
niet normaal meer nooit eens aangedacht "behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden "
en leven en laten leven ect.ect
(zoals martijnvolvo740turbo in te koop met spoed 740 )
niet iedereen en weet alles en een discussie is alleen maar goed .
je haalt uit ieder antwoord een gedeelte wat bij jou denkwijze past en voegt het samen. maaaaaaaaaaaaaaaaar hier lijkt het wel oorlog in sommige discussies en ik moet zeggen dat sommige erg grof en kortaf antwoorden op leden die er geen verstand van hebben maar denk dan eens na dat ze dan ook hier zijn om het te leren en daarom hier ook hulp zoeken.
groet will
ik lees hier dingen dan ik denk ik van nou wat een kleuterklas :{
zoals sommige hier reageren denk ik wel eens tikken die nog goed erg kortaf en grof grrrrrrrrr
niet normaal meer nooit eens aangedacht "behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden "
en leven en laten leven ect.ect
(zoals martijnvolvo740turbo in te koop met spoed 740 )
niet iedereen en weet alles en een discussie is alleen maar goed .
je haalt uit ieder antwoord een gedeelte wat bij jou denkwijze past en voegt het samen. maaaaaaaaaaaaaaaaar hier lijkt het wel oorlog in sommige discussies en ik moet zeggen dat sommige erg grof en kortaf antwoorden op leden die er geen verstand van hebben maar denk dan eens na dat ze dan ook hier zijn om het te leren en daarom hier ook hulp zoeken.
groet will
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 11:01 #1325964
door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Even een reactie van de topicstarter over de 3" RVS uitlaat met bypass klep.
Ik heb Mathy zelf benaderd met het verzoek het topic op te schonen en er een slotje op te doen. Mocht dat te veel werk zijn mag het wat mij betreft verwijderd worden.
Ik denk dat alle forumbezoekers die in deze uitlaat geinteresseerd waren het topic wel gelezen hebben. Mocht er iemand nog vragen over hebben of het systeem willen horen/zien kun je me altijd een pb sturen.
Ik baal er behoorlijk van dat een aantal personen het topic misbruikt heeft om wat zinloze opmerkingen te typen en over en weer te kibbelen. Ik heb twee personen die zich daar naar mijn mening schuldig aan maakten een pb gestuurd en beiden hebben daarop netjes en sportief gereageerd. Echter, ik ben niet van plan om dat te blijven doen, ik ben geen schoolmeester. Daarom ben ik blij dat het (in ieder geval voorlopig) verwijderd is.
Ik ga er niet te veel woorden meer aan vuil maken. Ik kom nog steeds graag nagenoeg iedere dag op het V700V forum en wil dat graag blijven doen zonder me te irriteren.
Ik heb Mathy zelf benaderd met het verzoek het topic op te schonen en er een slotje op te doen. Mocht dat te veel werk zijn mag het wat mij betreft verwijderd worden.
Ik denk dat alle forumbezoekers die in deze uitlaat geinteresseerd waren het topic wel gelezen hebben. Mocht er iemand nog vragen over hebben of het systeem willen horen/zien kun je me altijd een pb sturen.
Ik baal er behoorlijk van dat een aantal personen het topic misbruikt heeft om wat zinloze opmerkingen te typen en over en weer te kibbelen. Ik heb twee personen die zich daar naar mijn mening schuldig aan maakten een pb gestuurd en beiden hebben daarop netjes en sportief gereageerd. Echter, ik ben niet van plan om dat te blijven doen, ik ben geen schoolmeester. Daarom ben ik blij dat het (in ieder geval voorlopig) verwijderd is.
Ik ga er niet te veel woorden meer aan vuil maken. Ik kom nog steeds graag nagenoeg iedere dag op het V700V forum en wil dat graag blijven doen zonder me te irriteren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 11:02 #1325965
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Topicstarter
De topicstarter heeft hier zelf om verzocht, hij vond dat zijn topic door alle "geruzie" totaal uit zijn verband werd gerukt.
De moderatoren hebben dit dus op zijn verzoek gedaan.
Er zijn genoeg dingen hier op het forum ook niet "mijn ding" maar laat een ander in zijn waarde en ga niet lopen ruzieën.
Je mag best aangeven dat je iets niet leuk vindt maar accepteer dat anderen dat wel leuk vinden. In dit geval: Mij interesseert een dergelijke uitlaat ook niet maar ik heb wel bewondering voor het technische gevoel waar mee het is uitgevoerd en waarmee anderen ook zoiets hebben gedaan.
Kortom nogmaals, hou het gewoon netjes en accepteer eens dat anderen een andere mening of smaak kunnen hebben.
De moderatoren hebben dit dus op zijn verzoek gedaan.
Er zijn genoeg dingen hier op het forum ook niet "mijn ding" maar laat een ander in zijn waarde en ga niet lopen ruzieën.
Je mag best aangeven dat je iets niet leuk vindt maar accepteer dat anderen dat wel leuk vinden. In dit geval: Mij interesseert een dergelijke uitlaat ook niet maar ik heb wel bewondering voor het technische gevoel waar mee het is uitgevoerd en waarmee anderen ook zoiets hebben gedaan.
Kortom nogmaals, hou het gewoon netjes en accepteer eens dat anderen een andere mening of smaak kunnen hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2011 11:17 #1325970
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewoon bannen?
Tsja... mensen die herhaaldelijk reageren met weinig inhoud en er vooral plezier uit halen op anderen te hakken verdienen in mijn ogen gewoon een ban?
Gebeurt veel op fora, blog's en dergelijke...
Lijkt me verder wel leuk als het topic gewoon blijf bestaan, mogelijk met een stevige moderatie in de reacties. Het terugkijken van de uitlaat plaatjes en filmpjes is zeker leuk.
Gebeurt veel op fora, blog's en dergelijke...
Lijkt me verder wel leuk als het topic gewoon blijf bestaan, mogelijk met een stevige moderatie in de reacties. Het terugkijken van de uitlaat plaatjes en filmpjes is zeker leuk.
Moderators: Jerry Stam