vraagprijs 945 uit 1998
- V700 register
- Nieuw lid
-
mijn vrouw stopt met werken en ik moet de auto gaan verkopen.
Is er iemand die me een idee kan geven, een auto als deze kost bij de dealer nog een klein fortuin.
ik hoor graag een reactie
Gr.
Rene
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Hallo René,De ervaring leert dat foto's en meer gespecificeerde informatie eerder tot serieuze reacties zal leiden. De verstrekte informatie is nu wel erg summier.rene895 schreef : Wat vinden jullie een goede vraagprijs voor een 945 uit 1998 automaat 2.3lpt met 166.000km, volvo dealer onderhouden etc.
mijn vrouw stopt met werken en ik moet de auto gaan verkopen.
Is er iemand die me een idee kan geven, een auto als deze kost bij de dealer nog een klein fortuin.
ik hoor graag een reactie
Gr.
Rene
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gr.
Rene
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op benzine zijn de bedragen echter niet echt hoog waarvoor een wagen weg gaat, ongeacht het kilometrage. Stel je daar op in en bij verkoop via marktplaats, bouw altijd onderhandelingsruimte in. (Iets van de prijs af krijgen is een sport daar en helemaal iets voor een habbekrats krijgen)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag een bieding gevraagd op een full options BMW 525D Touring uit 2002 met leer, automaat en 3 ton kms. Nieuwprijs van dit orgel was EUR 85000. Hoogste bod uit de handel EUR 4000........... Heb je echt een dikke waguh voor weinugh
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
En wat de auto waard is bepaalt de koper, niet de verkoper. Die kan vragen, eisen maar nooit betalen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op dit moment lijkt het wel alsof de bakstenen en gepolijste bakstenen zeer weinig waard zijn.
De markt gaat richting sloopprijzen.
Dit is jammer voor mensen die de auto willen verkopen, want ja je bent een van de velen.
Voor mijn 960 Estate uit 1992 wilde de dealer nog wel 1.100,- geven, maar dat is omdat het merk een actie heeft met auto's ouder dan 1995.
Anders had hij mij zo'n 400,- geboden.
Heb hem hier aangeboden voor de leden, want zeldzaamheid is zonde om naar de sloop af te voeren.
Mocht deze weggaan zal ik er nog wel veel afsleutelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-