vreemde auto's op het forum...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Raar trouwens, ik begrijp uit de verslagen dat de V700 leden tijdens de vreemde snuiterrit juist zo'n plezier hebben.
Hou de horizon toch breed, er is al genoeg kortzichtigheid in de wereld! ( zeg ik die al sinds 1979 Volvo rijd)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dan hebben we het verder over mijn lemen warmtemuren, ligfietsen, canadese kano (kan je ook moeilijk over het hoofd zien) kajaks, mijn zelfgebouwde houten chalet, mijn vrouw en dochter, de kruidentuin, eten koken, biologisch tuinieren en eten, de Maarsseveense plassen, mijn PalmTreo en de voor en nadelen daarvan tov blackberrys en Iphone's, mijn Apple computers, zelfgebouwde trommels, gitaren en wat ik nog meer vergeten ben. En bij het naar huis gaan hebben we het over de onderdelen of waar ze dan ook voor gekomen waren...
Ik ervaar de forumleden meestal als een grote familie, we komen op de gekste tijden bij elkaar thuis en zelfs op verjaardagen van moeder de vrouw komt er een bloemetje mee, we smullen van zelfgebakken taarten en zelfgebrouwen bier tijdens het knutselen, we lachen elkaar uit om onze pietluttigheid of juist onverschilligheid en we zeiken dus ook tegen elkaar. Komt dus in de beste families voor blijkbaar.
Ga zo door, denk daar maar eens over na terwijl je aan het doen bent wat je aan het doen bent (gepikt van een reclamegoeroe) en geniet van alle perikelen op dit forum en sl de topics anders gewoon over. En ohja, misschien mocht ik dit niet zeggen omdat ik nog steeds geen lid ben..............
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas is de ervaring ook dat elke toelichting of nadere nuance ook weer verkeerd uitgelegd kan worden, en dus eigenlijk geen zin heeft. Ik ga er maar vanuit dat de mensen die mijn schrijftstijl een beetje kennen begrijpen dat ik dit bericht gewoon heb geplaatst om eens te peilen hoe men hierover denkt. Ik heb zelfs al een oplossing aangeboden gekregen om de vreemde merken uit de zoekresultaten te filteren, dus mij hoor je niet meer! Althans...niet meer in dit draadje
P.S. : dat is een knipogende smiley, wat wil zeggen dat ik het allemaal niet zo zwaar bedoel als dat het wordt opgevat
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Bepaalde woorden uitsluiten bij een zoekfunktie heet ook zo z'n nadelen.
Stel dat iemand vermeldt dat ie vroeger een Toyota had, waar ie hopeloos verliefd op was. Maar waar helaas afstand van moest doen. Nu heb je een 740 gekocht die hetzelfde probleem heeft als de Toyota.
Sluit je "toyota" uit bij het zoeken, dan komt dit draadje, met misschien wel de oplossing voor jouw probleem, niet voor in het rijtje met zoekresultaten. En als je in bovenstaande alinea goed kijkt, zie je ook, dat een goeie zoekroutine hem ook niet laat verschijnen, als je "opel" uitsluit.
Draadjes met spelfouten in belangrijke delen van de titel helpen overigens ook niet echt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wouter1973 schreef : Hoe moeilijk blijkt het toch te zijn om de juiste nuances aan te brengen in een geschreven (forum)bericht. Ondanks veelvuldig gebruik van verzachtende woorden en smileys blijk ik toch gezien te worden als een bekrompen figuur die zich aan alles stoort, en die welgemeende excuses opeist van mensen die een vreemd merk durven te noemen. Niets is minder waar!
Helaas is de ervaring ook dat elke toelichting of nadere nuance ook weer verkeerd uitgelegd kan worden, en dus eigenlijk geen zin heeft. Ik ga er maar vanuit dat de mensen die mijn schrijftstijl een beetje kennen begrijpen dat ik dit bericht gewoon heb geplaatst om eens te peilen hoe men hierover denkt. Ik heb zelfs al een oplossing aangeboden gekregen om de vreemde merken uit de zoekresultaten te filteren, dus mij hoor je niet meer! Althans...niet meer in dit draadje
P.S. : dat is een knipogende smiley, wat wil zeggen dat ik het allemaal niet zo zwaar bedoel als dat het wordt opgevat
misschien had je er niet aan moeten beginnen als je al twijfelt aan je eigen schrijfstijl.