vreemde auto's op het forum...

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-07-2011 19:34 #1323808 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic ?
Ik stoor me er ook totaal niet aan...laat goan toch.
Autoliefhebberij gaat verder dan een Volvo 2, 7 of 9.
Groeten,Gerben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2011 19:40 #1323811 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Van leden, moet kunnen
Ik vind het niet zo storend, maar je hebt een punt. Van leden moet het kunnen vind ik. Naast een club van 7/9 liefhebbers zijn we ook een club van autoleifhebbers, zie de vreemdesnuiter rit. Op zich vind ik het wel passen dat je je leden ook met andere wagens helpt deze op de weg te houden.
Voor niet leden zou ik wel een beperking stellen. Tevens is een goede omschrijving in het onderwerp wel wenselijk. Misschien is een aparte sectie alleen voor leden voor niet 7/9 gerelateerde vragen een optie? (bij de advertenties hebben we ook al iets dergelijks)

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2011 19:50 #1323814 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zoals het
Zoals het nu is, laten we het toe omdat het incidenteel voorkomt en vaak om leden gaat. Discussies verplaatsen we naar de kletshoek, die is bedoeld voor alles wat niet Volvo-700 gerelateerd is. Als je een zoekopdracht hebt ingevoerd, kun je daarna kiezen voor uitgebreid zoeken en aangeven in welke subfora/paginacategorieën gezocht moet worden. Als je de kletshoek daar niet selecteert zou je alleen V700 zoekresultaten moeten krijgen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2011 21:22 #1323840 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vreemde vogels
Ik vind het wel intressant om te lezen ook over andere merken hoor, sommige dingen hebben toch een zelfde basis of idee.
En zal de overhand niet nemen denk ik zo, en ja kijk, we hebben naast de 940 ook nog een peug 206, ja als daar iets mee zou zijn en ik weet dat hier genoeg kennis is, kan ik mij best voorstellen dat ik es zou zeggen, goh iemand een idee waar ik het zou kunnen zoeken oid.
Zoals nu met die corsa, das best algemene kennis wat ik daar op doe.

En ja Ebay duitsland koop ik ook vaker wat dan ebay nederland.
Alleen wil men het soms niet opsturen, maar komt bijna nooit voor.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2011 22:03 #1323854 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic storen
Toch even een toelichting: "storen" is een wat te zwaar woord voor mij hoor. Ik vind alles wat met auto's te maken heeft interessant. Alleen, op deze site vind ik het wel jammer dat als ik zoek op het forum, er toch menig bericht over een vreemd merk tussen zit. Misschien is het wel mogelijk dit eruit te filteren? Verder vind ik er ook iets voor te zeggen dat het afhankelijk is van wie het betreffende bericht komt, maar dat maakt het natuurlijk ook weer erg ingewikkeld....lastig, lastig, lastig...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2011 22:07 #1323855 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat kan

Wouter1973 schreef : Alleen, op deze site vind ik het wel jammer dat als ik zoek op het forum, er toch menig bericht over een vreemd merk tussen zit. Misschien is het wel mogelijk dit eruit te filteren?

Ja, dat kan. Zie mijn vorige bericht. Als je uitgebreid zoekt kun je aangeven in welke subfora je zoekt. Je kunt meerdere selecteren mbt de ctrl-toets. Of alleen zoeken op informatiepagina's. Alles wat niet over de Volvo 700 serie gaat proberen we in de kletshoek te zetten/krijgen, zodat je er van op aan kunt dat de rest wel Volvo 700 gerelateerd is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2011 23:10 #1323861 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Excuses!!!....
Beste Topic starter,als eerste vindt ik het wel frappant dat er meer reactie's komen over het feit dat het om een Corsa gaat dan over het probleem.waarom heb ik deze  "zonde" begaan?, ik ben niet een echte sleutelaar en wil graag voor ik ergens aan begin de voors en tegens weten, daarnaast hecht ik meer waarde aan de mening en opmerkingen van een V700 lid dan van een of ander forum waar ik niet bekend ben.ook ben ik van mening dat ook onze trouwe bakstenen last hebben van dichtslibbende radiatoren, in ieder geval de mijne wel, en als het zonder al te veel problemen met "het niet meer nader te noemen andere auto merk" lukt, de 740 ook aan de beurt is, hopelijk zitten we dan weer warm de komende winter.mijn welgemeende excuses aan een ieder die zich stoort of gestoord heeft aan mijn posting over onze andere auto. het zal niet meer gebeuren.mvg

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2011 07:24 #1323877 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat
maakt het nou uit dan? Als je het zo vervelend vindt dan lees je het toch niet. Dat houdt dus in dat je het hier nergens anders meer over mag hebben dan een 7 of 940?
JosZ het is natuurlijk wèl een Opel hè hahaha, en nee ik stoor me er niet aan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2011 07:28 #1323879 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmmm
Toch maar mn BMW niet posten en gewoon verhuizen van fora :p

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2011 07:42 #1323880 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zit
jij nou te vloeken in de kerk?

Moderators: Jerry Stam