aanrijding 760TIC :(

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 18:37 #1322684 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zoals beloofd
goedkope 1ste klass plaatwerker en lasser
autoschade bedrijf stefan
tolhuisweg 8
6071rg swalmen
tel:0626641674
email: <a href="mailto:auto.stefan11@yahoo.com">auto.stefan11@yahoo.com
hij praat wat moeilijk nederlands maar werkt des te harder :}
succes met alles en veel sterkte maar ga nu echt pleite de alpen lokken en mijn volvo heeft er zin in :}
groet will

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2011 11:56 #1322894 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -
Bedankt voor alle tips en steun!
De auto staat op naam van mijn pa, inclusief rechtsbijstand, die nu ook is ingeschakeld. Komende week bellen ze wanneer de expert tijd heeft, en dan gaat hij naar een schadehersteller hier in het dorp. Nu wonen we in een groot dorp, met eigen industrie terrein, dus het is geen kleine garage ;) Een maat van mij heeft zijn BMW er helemaal laten spuiten, en dat ziet er in elk geval top uit.
Als het goed is krijg ik ook nog een taxatie rapport van een 760TIC, al is die auto in een betere staat dan de mijne was. Ik ben mijn 'huiswerk' in elk geval al aan het maken. Zo zijn er in NL slechts 36 760tic's op (actief) kenteken, waarvan 12 met 4 bak + overdrive. Een excel bestand met alle kosten had ik al (bijna 4000 euro aan onderhoud en verfraaiing, excl aanschaf). Toevallig vorige week nog de bak olie + remolie met pa vervangen, dus ook technisch is hij in goede staat.Dus nu is het afwachten wat de expert gaat zeggen.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
10-07-2011 12:09 #1322895 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Zorg er voor dat je
Zorg er voor dat je bijvoorbeeld actuele advertenties van vergelijkbare wagens hebt om aan te geven dat de waarde van deze wagen veel hoger is dan een lullige dagwaarde van enkele honderdjes. Op gaspedaal.nl vind je vast wel wat. En schrijf bij iedere print van de add wat jouw wagen extra is en dus meer waard is en waarom.
Houd het proces zelf in eigen handen en laat niet iemand die het niet zo interesseerd bij de garage het woord doen over de bedragen.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2011 22:47 #1322969 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Er zijn uitzonderingen
Hallo Volvisti
Ik heb ooit stage gelopen bij een autodealer (dat merk waar we als volvoliefhebbers sinds niet al te lange tijd van verlost zijn).  De chefwerkplaats ging er prat op, dat ie meer geld loskreeg van de verzekering dan de eigenaren van de auto's.  Er zitten dus ook goeie tussen.  Maar je moet ze wel weten te vinden.  Misschien is Carlo S. uit G. een optie?  Maar ja, da's wel een eind weg.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2011 21:11 #1324340 door V700 register
expert is afgelopen woensdag geweest. Hij vond de auto nog het aankoop bedrag waard, ik had een hele map gemaakt waar ook de aankoopfactuur inzat. Gaat de restwaarde voor het wrak nog vanaf, en dan houd ik een bedrag over waarvoor ik hem kan laten maken + tweedehands plaatwerk en nog een beetje voor nieuwe stootstrips. Ga er dus ongeveer mee rondkomen, dus ik ben niet ontevreden voor een niet-getaxeerde auto. Nu nog hopen dat de tegenpartij dit ook uitkeert. Rechtbijstand zit er in elk geval achteraan (daar was de expert ook van) :)

• Gert-Jan De Jong (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2011 21:25 #1324342 door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Komt het toch nog (redelijk) goed. Zodra hij opgeknapt is laten taxeren. Zou zonde zijn om zo'n mooie auto te moeten zien verdwijnen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2011 21:32 #1324343 door V700 register

gj schreef : Komt het toch nog (redelijk) goed. Zodra hij opgeknapt is laten taxeren. Zou zonde zijn om zo'n mooie auto te moeten zien verdwijnen.

Gaat zeker gebeuren!!!! Ik laat hem helemaal spuiten, en dan bouw ik hem op en rijd ik er GEEN meter mee, de taxateur komt maar hierheen ;)Alleen even kijken dat ik het hemeltje dan voor het spuiten al laat maken...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2011 08:18 #1324387 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Elk
nadeel hep ze voordeel!
Sommigen komen er mooier uit kijk maar naar Boele z'n P1800.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2011 14:05 #1324427 door V700 register
Nadeel van het voordeel is weer dat het spuiten van de rest van de auto wel voor eigen rekening is he

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2011 11:48 #1324598 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oi oi oi oi oi ...
Pijnlijk...
Sterkte met de sores..

Moderators: Jerry Stam