aanrijding 760TIC :(
- V700 register
- Nieuw lid
-
autoschade bedrijf stefan
tolhuisweg 8
6071rg swalmen
tel:0626641674
email: <a href="mailto:auto.stefan11@yahoo.com">auto.stefan11@yahoo.com
hij praat wat moeilijk nederlands maar werkt des te harder :}
succes met alles en veel sterkte maar ga nu echt pleite de alpen lokken en mijn volvo heeft er zin in :}
groet will
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De auto staat op naam van mijn pa, inclusief rechtsbijstand, die nu ook is ingeschakeld. Komende week bellen ze wanneer de expert tijd heeft, en dan gaat hij naar een schadehersteller hier in het dorp. Nu wonen we in een groot dorp, met eigen industrie terrein, dus het is geen kleine garage
Als het goed is krijg ik ook nog een taxatie rapport van een 760TIC, al is die auto in een betere staat dan de mijne was. Ik ben mijn 'huiswerk' in elk geval al aan het maken. Zo zijn er in NL slechts 36 760tic's op (actief) kenteken, waarvan 12 met 4 bak + overdrive. Een excel bestand met alle kosten had ik al (bijna 4000 euro aan onderhoud en verfraaiing, excl aanschaf). Toevallig vorige week nog de bak olie + remolie met pa vervangen, dus ook technisch is hij in goede staat.Dus nu is het afwachten wat de expert gaat zeggen.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Houd het proces zelf in eigen handen en laat niet iemand die het niet zo interesseerd bij de garage het woord doen over de bedragen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb ooit stage gelopen bij een autodealer (dat merk waar we als volvoliefhebbers sinds niet al te lange tijd van verlost zijn). De chefwerkplaats ging er prat op, dat ie meer geld loskreeg van de verzekering dan de eigenaren van de auto's. Er zitten dus ook goeie tussen. Maar je moet ze wel weten te vinden. Misschien is Carlo S. uit G. een optie? Maar ja, da's wel een eind weg.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
gj schreef : Komt het toch nog (redelijk) goed. Zodra hij opgeknapt is laten taxeren. Zou zonde zijn om zo'n mooie auto te moeten zien verdwijnen.
Gaat zeker gebeuren!!!! Ik laat hem helemaal spuiten, en dan bouw ik hem op en rijd ik er GEEN meter mee, de taxateur komt maar hierheen ;)Alleen even kijken dat ik het hemeltje dan voor het spuiten al laat maken...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sommigen komen er mooier uit kijk maar naar Boele z'n P1800.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sterkte met de sores..