Beste allen,
Bedankt voor al jullie reactie's en adviezen. Voor wie geïnteresseerd was, hierbij het laatste nieuws:
Omdat het lang voor ons lange tijd onduidelijk is gebleven wat de verzekeraars hebben besloten en we de afgelopen weken op vakantie zijn geweest, hebben we de S80 uiteindelijk een paar weken terug naar 'ons eigen' schadebedrijf gebracht en opdracht gegeven de wagen alvast geheel in orde te maken.
Ik heb vandaag de wagen gezien, hij is nog niet geheel klaar, maar hij is COMPLEET NIEUW. De S80 is geheel met nieuwe, origineel Volvo, materialen opgebouwd. De wagen is geheel naar onze wens opgebouwd en, met de nodige aandacht en zorg, behandeld. Het totaalschadebedrag bedroeg trouwens € 4700,-.
De eigenaar van het schadebedrijf kent de wagen nu ook van binnen, dus ook vanachter alle paneeltjes, en buiten. Hij, evenals de schadeexpert, complimenteerde ons nog met de biezonder prachtige staat van de totale wagen. De aanschaf is dus een hele goede gebleken. Hij adviseerde nog wel de wagen op waarde te laten taxeren.
Jullie begrijpen dus dat ik dit verhaal met een hele grote grijns zit te schrijven. Mijn weekend kan nu in ieder geval al niet meer stuk!
Iedereen een prachtig weekend toegewenst.