Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 16:03 #1362610
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opgehaald.
Ik heb het spul opgehaald. Maar erg blij was ik niet.
Wist niet dat abs plastic zoveel op fiberglas leek....
De afwerking is gewoon slecht, niet belabberd wel slecht.
En de pasvorm... Excusez le mot.. Maar dat is heeel netjes gezegd niet om over naar huis te schrijven....
Voor de sideskirts is een volvo model als mal gebruikt, volvo logo kun je zien.
10 voor inzet! 3 voor uitvoering.
Zal een leuke klus worden alles goed passend en strak te krijgen.
Uiteraard kan Mathy hier niets aan doen!
En ik heb geen transportschade gezien, dus ook dat was volgens mij goed geregeld!
Het enige wat me eigenlijk irriteert is de lange wachttijd voor het abs plastic, en dan alsnog fiberglas krijgen.
De rest kom ik wel uit.
Wist niet dat abs plastic zoveel op fiberglas leek....
De afwerking is gewoon slecht, niet belabberd wel slecht.
En de pasvorm... Excusez le mot.. Maar dat is heeel netjes gezegd niet om over naar huis te schrijven....
Voor de sideskirts is een volvo model als mal gebruikt, volvo logo kun je zien.
10 voor inzet! 3 voor uitvoering.
Zal een leuke klus worden alles goed passend en strak te krijgen.
Uiteraard kan Mathy hier niets aan doen!
En ik heb geen transportschade gezien, dus ook dat was volgens mij goed geregeld!
Het enige wat me eigenlijk irriteert is de lange wachttijd voor het abs plastic, en dan alsnog fiberglas krijgen.
De rest kom ik wel uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 18:49 #1362623
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Mailtje is onderweg
Hallo Jelmar
Ik heb inmiddels een mailtje naar L-M-R gestuurd met onze klachten en gevraagd hoe ze die op willen lossen. Ik heb overigens het vermoeden, dat alle leveranciers door dezelfde fabrikant beleverd worden, dus het zal allemaal wel hetzelfde zijn. Al vermoed ik dat L-M-R zeker niet de duurste is, maar wel een waar je gemakkelijk contact mee krijgt.
Op de site van L-M-R staat overigens dat je eerst zou kijken of het pas en dan pas de zaak laat spuiten. Bij navraag werd werd bij mij de indruk gewekt van: "dat zetten we er voor de zekerheid bij". Sorry als de pasvorm en afwerking niet je-van-het is. Is er nog verschil in afwerking tussen glasvezel en ABS?
groetjes
Mathy
Ik heb inmiddels een mailtje naar L-M-R gestuurd met onze klachten en gevraagd hoe ze die op willen lossen. Ik heb overigens het vermoeden, dat alle leveranciers door dezelfde fabrikant beleverd worden, dus het zal allemaal wel hetzelfde zijn. Al vermoed ik dat L-M-R zeker niet de duurste is, maar wel een waar je gemakkelijk contact mee krijgt.
Op de site van L-M-R staat overigens dat je eerst zou kijken of het pas en dan pas de zaak laat spuiten. Bij navraag werd werd bij mij de indruk gewekt van: "dat zetten we er voor de zekerheid bij". Sorry als de pasvorm en afwerking niet je-van-het is. Is er nog verschil in afwerking tussen glasvezel en ABS?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 19:12 #1362626
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Mathy,
Jouw spullen zijn wel in ABS geleverd, en dat is opschuren en spuiten, dat is letterlijk ''plug and play''.Dat zou dus met de ABS ''wokkel'' sideskirts ook moeten zijn, maar die zijn dus niet geleverd.De glasvezel skirts hebben nog wel wat werk nodig.Dat zijn de Add on lips, de achterlip, en de bumpers ook.Ik zal eens kijken of ik een fototje kan plaatsen.
Jouw spullen zijn wel in ABS geleverd, en dat is opschuren en spuiten, dat is letterlijk ''plug and play''.Dat zou dus met de ABS ''wokkel'' sideskirts ook moeten zijn, maar die zijn dus niet geleverd.De glasvezel skirts hebben nog wel wat werk nodig.Dat zijn de Add on lips, de achterlip, en de bumpers ook.Ik zal eens kijken of ik een fototje kan plaatsen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 19:22 #1362627
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duidelijkheid
Van tevoren had ik al ingeschat dat het spul wat werk nodig zou hebben, dus daar ben ik niet zo erg van geschrokken.
Het heeft dan ook niet de hoofdprijs gekost
Alleen de afwerking vindt ik minder..
Nu ben ik gelukkig een heel klein beetjr handig, maar als je het moet laten monteren.. Kan nog wel is kostbare zaak worden.
Maar is best wel vaak met spoiler en fiberglas delen.
Het irriteert me zoals gezegd wel mateloos dat we hebben moeten wachten op de ABS skirts, en ze uiteindelijk toch van fiberglas zijn.
Ik heb geen problemen met fiberglas, ik maak er wel wat van.
Maar het is zeeeeeer slordig, en uiteraard teveel betaald.
Na zoveel tijd had het minimaal kunnen kloppen.
Als ik tijd heb zal ik wat foto's maken en posten van de pasvorm en algehele afwerking.
Het heeft dan ook niet de hoofdprijs gekost
Alleen de afwerking vindt ik minder..
Nu ben ik gelukkig een heel klein beetjr handig, maar als je het moet laten monteren.. Kan nog wel is kostbare zaak worden.
Maar is best wel vaak met spoiler en fiberglas delen.
Het irriteert me zoals gezegd wel mateloos dat we hebben moeten wachten op de ABS skirts, en ze uiteindelijk toch van fiberglas zijn.
Ik heb geen problemen met fiberglas, ik maak er wel wat van.
Maar het is zeeeeeer slordig, en uiteraard teveel betaald.
Na zoveel tijd had het minimaal kunnen kloppen.
Als ik tijd heb zal ik wat foto's maken en posten van de pasvorm en algehele afwerking.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 20:14 #1362635
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blote billen
Wat ik ook tegen Mathy gezegd heb, is dat LMR best met de billen bloot mag komen nu.
Eerste vreselijk lang wachten, en dan alsnog het verkeerde leveren.
En dan het prijsverschil, ik heb me nog niet verdiept in hoeveel dat is, maar zal niet wereldschokkend zijn.
Maar laat LMR maar met de billen bloot komen en compenseren voor hun fouten en de lange wachttijd.
Sowieso voor de 'add-on' sideskirts.
En mathy, je mag best een beetje een geirriteerd mailtje sturen hoor
dat hebben ze wel verdient.
Niet te lief blijven
en nee, ze helemaal verrot schelden is ook niet gelijk nodig
Eerste vreselijk lang wachten, en dan alsnog het verkeerde leveren.
En dan het prijsverschil, ik heb me nog niet verdiept in hoeveel dat is, maar zal niet wereldschokkend zijn.
Maar laat LMR maar met de billen bloot komen en compenseren voor hun fouten en de lange wachttijd.
Sowieso voor de 'add-on' sideskirts.
En mathy, je mag best een beetje een geirriteerd mailtje sturen hoor
Niet te lief blijven
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 20:34 #1362638
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Dat doen we daarna wel ;)Maargoed, ben benieuwd wat ze zullen terug mailen.Om de ''oude'' terug naar Zweden te sturen zal ook niet goedkoop zijn.En de ABS'ers hierheen sturen zal ook een prijs kaartje hebben.Duur foutje van ze.Jelmar86 schreef : en nee, ze helemaal verrot schelden is ook niet gelijk nodig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 21:00 #1362640
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Precies
Dat bedoel ik
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 22:26 #1362647
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Duurt even
Hallo Volvisti
Er is al een mailtje onderweg. Maar aangezien ze in Zweden net zo min in het weekend werken als hier, zullen we tot maandag geduld moeten hebben. Ik zal maandagmorgen vóór het werk de computer aanzetten, maar waarschijnlijk kan ik pas na het werk reageren. Dus verwacht geen antwoord in deze kwestie voor een uur of tien 's avonds.
groetjes
Mathy
Er is al een mailtje onderweg. Maar aangezien ze in Zweden net zo min in het weekend werken als hier, zullen we tot maandag geduld moeten hebben. Ik zal maandagmorgen vóór het werk de computer aanzetten, maar waarschijnlijk kan ik pas na het werk reageren. Dus verwacht geen antwoord in deze kwestie voor een uur of tien 's avonds.
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 23:14 #1362663
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic laat je niet gek maken..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 23:27 #1362668
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ehhhhh??
Juist ja...
Ten eerste snap ik niet waarom je in dit topic geejee.. (nouja, ik heb wel een flauw vermoeden natuurlijk...)
Ten tweede wordt Mathy helemaal nergens van beschuldigd, heb dit luid en duidelijk aangegeven dat Mathy hier NIETS aan kan doen (ook via pb trouwens).
Dus nogmaals vanwaar deze reactie?
Als je wat te zeggen heb zeg het gewoon, en doe dat niet op zo'n manier.
Ten eerste snap ik niet waarom je in dit topic geejee.. (nouja, ik heb wel een flauw vermoeden natuurlijk...)
Ten tweede wordt Mathy helemaal nergens van beschuldigd, heb dit luid en duidelijk aangegeven dat Mathy hier NIETS aan kan doen (ook via pb trouwens).
Dus nogmaals vanwaar deze reactie?
Als je wat te zeggen heb zeg het gewoon, en doe dat niet op zo'n manier.
Moderators: Jerry Stam