Dilemma ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
gerryberrie schreef : Jij hebt volgens mij een B230FK met M90, en is die andere 940, waar je hebt gekeken, een B230FB met M47.
Hallo Gerben, het vreemde is dat de codes ophet typeplaatje iets anders suggereren volgens mij: YV1945811T1172941
Kun jij dat verklaren? En hoe denk jij over de 2 lekkages? Makkelijk te verhelpen of niet?
Bedankt trouwens voor je snelle reactie en mijn excuses voor mijn late reactie hierop.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet Johan (ook jij bedankt voor je reactie, Bas)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Rolf, vooordat ik deze tegen het lijf liep,was ik niet echt van plan mijn huidige auto in te ruilen voor een ander....... In dit geval was het puur even een rekensommetje + het feit dat de andere er optisch wel wat beter uitzag, zowel van buiten als van binnen.rolfroderick schreef : en op zoek bent naar een andere (betere),zegt dat wel iets over je tevredenheid.. Mvg, Rolf
Maar eigenlijk wil ik ze gewoon alletwee, met name ook, omdat ik mij het sleutelen dan wat meer eigen kan maken, zonder meteen zonder een rijdende auto te zitten. Ik kan dan rustig wat langer bezig zijn met een sleutelklus.
groet Johan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit had ik dus ook al opgezocht, vandaar dat ik het heel vreemd vind dat Gerben dus tot een heel andere conclusie komt, gezien de uiterlijke kenmerken van de motor.
Ik denk dat hij wel gelijk heeft, hetgeen zou betekenen dat er een andere motor is geplaatst in deze auto. En dat is op zich ook wel weer raar.
gr. Johan
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
voor je reactie. Ik ga inderdaad maar eens dat lijstje maken en dan de knoop doorhakken. Wat jij zegt over de backup auto is natuurlijk ook volkomen waar.
Aangezien ik van niemand nog een reaktie heb gehad op de 2 lekkages die ik noemde, ga ik er vanuit dat dit geen ernstige dingen zijn.
Desondanks ben ik wel gehecht aan mijn eigen auto met turbo. Ik kan dan waarschijnlijk ook beter wachten tot ik tegen een exact zelfde type als mijn huidige auto aanloop en die dan voor onderdelen etc. of omgekeerd gaan gebruiken.
Je komt alleen wel gauw in de verleiding (tenminste ik wel!!) als je tegen zo'n, op zich leuke auto, aanloopt............
gr. Johan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet natuurlijkniets over de algehele staat van de huidige auto (behalve de km. stand) Maar bv oude schoenen kan men niet eeuwig verzolen..
De eigenaar van de andere Volvo heeft zijn auto laten keuren, omdat hijzelf dat beter vond. Uit zichzelf.
En laat de ander vrijblijvend de keuze. Voor mij zou dat een ideaal signaal zijn.
Wel zelf goed kijken natuurlijk, maar zulke insteek geeft het al een goed gevoel bij het begin.
Ga misschien nog even een testritje maken ? Je vind het toch een symphatieke auto ?
Aldus mijnsinziens, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
De tip:Voor de kop kan je naar Timen. Mijn kop was uitgesteld bij 600.000 km. Ben bij hem geweest en ben nu bij 760.000 km. En ik kan nog wel even vooruit.
Rob