Officieuze presentielijst sleuteldag Sallabas te Oud-Gastel, 25 juni 2011 - Inschrijving gesloten, planning in de maak.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar jij hebt ook genoeg gedaan om deze twee activiteiten mogelijk te maken.
Dus vlak je eigen inspanningen ook niet uit.
We hebben nog een week om inschrijvingen te verzamelen voor deze sleuteldag dus laten we hopen dat we nog wat last-minute aanmeldingen krijgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil eigenlijk ook nog wel komen maarrr, de meest urgente problemen zijn het slecht/niet rijden op benzine en ook nog het vervangen van de schokbreker linksvoor.
Aangezien storingen opsporen vaak een kwestie van onderdelen uitwisselen is denk ik dat dit niet kan bij het nieuwe gastbedrijf.
En de schokbreker, nu ik gezien heb wat Hein allemaal moest doen om dat ding RV los te krijgen doe ik LV liever in een "volvo omgeving" dan zijn er vaak nog alternatieven beschikbaar...
Ik ga verder nog even nadenken over andere zinvolle klusjes, hummm het fatsoeneren van de bedrading richting en vanaf de LPG verdamper?
gR
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar die schokdemper, heb je die al wel dan?En wat was het probleem met vervangen?Die borgmoer bovenop? Nee toch?rudiger schreef : En de schokbreker, nu ik gezien heb wat Hein allemaal moest doen om dat ding RV los te krijgen doe ik LV liever in een "volvo omgeving" dan zijn er vaak nog alternatieven beschikbaar...
Volgens mij is er zat volk wat je kan helpen hierbij en ik wil best overleggen met Sallabas of ze het bezwaarlijk vinden, dat ik een backup poot in de kofferbak leg, zodat je in ieder geval naar huis kan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan ik ook meteen mijn km teller repareren.
Bas, kom jij met het je dubbeldaks? Kan ik die ook mteen bewonderen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
What else?strij003 schreef : Bas, kom jij met het je dubbeldaks? Kan ik die ook mteen bewonderen.
Ja, als ik de centen over had, kwam ik met de TDIC van Gerryberrie, maar helaas laat ik die even voorbij gaan.....Mijn dieseltijdperk komt nog wel.....