HEHE! en nog eens HEHE!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2011 21:27 #1318546 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Negativiteit
Pfoe wat een gedram meneer B.

Martinus is blij met de auto, en is vol goede moet begonnen met klussen, en probeer dat te motiveren!

Zoals Bas zegt; voorwaarts! Niet lullen maar poetsen zoals ze dat hier zeggen.
Lekker bezig Martijn!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2011 21:51 #1318553 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic positiviteit

Jelmar86 schreef : Pfoe wat een gedram meneer B. Martinus is blij met de auto, en is vol goede moet begonnen met klussen, en probeer dat te motiveren! Zoals Bas zegt; voorwaarts! Niet lullen maar poetsen zoals ze dat hier zeggen. Lekker bezig Martijn!

"hier" wordt niet geluld en zeker niet gedramd, heer 86, en waarschijnlijk is de verkoper de lachende derde, ten koste van een argeloze Martinus, welke thans gewezen wordt op zijn rechtsmogelijkheden, in de keuze is hij uiteraard vrij. Dit soort praktijken dient aan de kaak gesteld te worden, en niet uitgepoetst met lullen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2011 21:58 #1318557 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Enough.

john b schreef : "hier" wordt niet geluld en zeker niet gedramd, heer 86, en waarschijnlijk is de verkoper de lachende derde, ten koste van een argeloze Martinus, welke thans gewezen wordt op zijn rechtsmogelijkheden, in de keuze is hij uiteraard vrij.

Enough, John, lijkt me.
Maar de reden waarom ik dat kan zeggen, naar mijn idee, is dat ik het verhaal van Martinus wél ken, vandaar ook mijn reacties hierboven.Ik ken niet alle ins en outs, maar dat ie met de verkoper helemaal klaar is, wel.
Dus, zullen we hem lekker verder laten sleutelen?Mocht ie zich bedenken kan ie jou, John, een PB sturen, okay?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2011 22:01 #1318559 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Juist ja.
Rotterdamse spreekwoorden zijn niet aan jou besteed, dat moge duidelijk zijn.

Dit is Martinus z'n topic, hij probeert de 'problemen' achter zich te laten, en lekker verder te gaan met z'n 940.
Jouw instelling en opmerkingen heeft hij helemaal niets aan en voegen niks toe.
Mocht Martijn raad zoeken over afhandeling van de aanschaf van een auto had hij wel een topic geopend daarover.

Als er een wakkere moderator is wordt al dit overbodige gezwam verwijderd :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2011 22:08 #1318562 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wakker.

Jelmar86 schreef : Als er een wakkere moderator is wordt al dit overbodige gezwam verwijderd :)

Ik ben wakker.Op zich mag van mij, wat er staat best blijven staan, alhoewel off topic, als we verder kunnen met antwoorden geven op de vragen van de topicstarter, die zich eigenlijk heeft willen voorstellen in dit draadje met een op zich hele mooie 940 Lpt, graag.
Als Martinus dat wenst, snoei ik eruit wat ie weg wil hebben.
Nu graag verder met de orde van de dag, dank u. (en toevoegingen die niet on topic zijn, na deze reactie, knip ik er wel uit, dan weet u dat vast....;-) )

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2011 11:47 #1319174 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Cheers!
Zoals Bas zegt: Ik ben er wel klaar mee. Heb van alles geprobeerd (en ver gegaan) en voor het geld had ik een betere moeten hebben.
Ik ga niet meer achterom kijken maar voorwaarts!
Afgelopen weekend hebben de heavy duty's hun werk goed gedaan! Volledige bepakking op vakantie sterkte en niets doorhangen! (was bij mijn vorige wel anders)
Helaas is de lekkage met het vervangen van de o-ringen op de verdeler-as niet afgelopen. Het lijkt nu van de voorkant aan de uitlaatkant te komen.Kan het de kleppendekselpakking zijn? Wellicht op sleuteldag maar kijken.Als ik van de lekkage af ben gaan we weer verder met andere optimalisaties!
Groetjes!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2011 12:12 #1319176 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sallabas?

martinus schreef : Wellicht op sleuteldag maar kijken.

Dus, ik zie je bij Sallabas dan?Stuur je effe een formulier op, voor de sleuteldag...;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2011 19:37 #1319216 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LID
Lidmaatschap is afgeschreven!Nu nog link met forum.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2011 20:53 #1319230 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opgelost

martinus schreef : Lidmaatschap is afgeschreven!Nu nog link met forum.

En dat is inmiddels opgelost, zowel een schildje, als de juiste rol, test het even en stuur me even een PB als er iets niet goed gaat.Volgende keer automatisch, daar gaat Henk voor zorgen.

Moderators: Jerry Stam