HEHE! en nog eens HEHE!
- V700 register
- Nieuw lid
-
De wielen lopen aan beide kanten aan, tegen chassis en tegen reactiestang.
(en het stinkt naar rubber...)
Ga ik nog verder naar kijken.
Ik ben een lijstje aan het opstellen van zaken die nog moeten gebeuren.
1 ervan is olielekkage. Wellicht de PCV box schoonmaken.
Daarnaast nog nieuwe speakers (tips?)
Grtz
Martijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
hij mag ze hier zo omruilen voor een set adhara's geen probleemR. Korteweg schreef : alleen die lelijke Auriga's er nog even afgooien!
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
205 55 R16 en het zijn Fulda's (als dat wat uit maakt)asatter schreef : wat is de bandenmaat van de banden die er op de auriga's liggen?
standaard (de aanbevolen) bandenmaat voor auriga's, daar kan het dus ook niet aan liggen
enige wat ik me zo snel kan bedenken is iets anders aan de reactie stangen.
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb inmiddels bij algemeen techniek ook wat gevraagd over aansluiting turbo-downpipe: monteur had er specie op gedaan zodat ie (even) dicht zou zijn, dat is er inmiddels tussenuit...
Gr
Martijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Meteen bij de dielert revisiesetjes gehaald en ook voor de verdeler-as.
En dat zit er dus sinds net op.
voor de injectoren heb ik nog even contact gehad met Bas, en dat is helemaal goed gekomen.
Voor wat betreft de verdeler-as ben ik benieuwd of ik nu van de lekkage afben!
(het zag er niet er nat uit allemaal..)
Maar goed, ik weet in ieder geval dat het daar niet meer aan kan liggen
Nu verder met rubbers en ophanging van reactie stang, heavy duty achterveren en het betere slangenwerk voor het vacuum.
fototoestel is helaas naar de galemiezen, vandaar niet zoveel beelden er bij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, helaas, want ben er helemaal geen fan van, vloeibare pakking.Maar je moest naar huis kunnen, dan is het toch wel handig.martinus schreef : Bij een bezoekje aan Bas bleek dat een van de o-ringen van de injectoren vergaan was. Gelukkig had Bas vloeibare pakking bij de hand dus ik kon nog naar huis.
Mooi, klinkt ook beter nu, begreep ik uit je SMS, dus op zich kun je weer een mogelijke oorzaak van het wat rauwer lopen van de lijst halen.martinus schreef : voor de injectoren heb ik nog even contact gehad met Bas, en dat is helemaal goed gekomen.
Ah, ook gelukt dus.Jammer, dat je geen foto hebt van de achterkant van het blok, dan kun je zien of de olie tussen de klepdekselpakking uit komt, of tussen de rubbers door. Maar goed, als het er weer correct in zit, kan ook dat van je lijstje.martinus schreef : Voor wat betreft de verdeler-as ben ik benieuwd of ik nu van de lekkage afben!
Je bent zelf handig zat, heb ik het idee, maar als je iemand wil die je op je vingers kijkt (en al twee keer nieuwe dempers en achterveren geplaatst heeft, ben je welkom.martinus schreef : Nu verder met rubbers en ophanging van reactie stang, heavy duty achterveren en het betere slangenwerk voor het vacuum.
Kun je gelijk eens kijken of je interesse hebt in de set speakers, voor in je deuren. Originele, dat wel, passen ook het beste.Andere optie is met vulringen werken, want een open klankkast klinkt voor geen meter.
(ps: Ik heb trouwens even te drie lege regels uit je signature gehaald.Als je CTRL+enter gebruikt, slaat ie geen regels over, bij gewoon enter wel.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij zitten er voor nog originele, maar achter nu custom made pioneers. dat kan beter en dan icm tweetertes (in het gat van de raamzwengels)Maar dat is voor later. Nu eerst zorgen dat ie lekker ademt, niet lekt en stevig op de weg ligt. (moet nog even mailen naar Wytze)