Terugblik sleuteldag Carlo Schmidt, 9 april 2011
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Op marktplaats staat-ie te koop voor onderdelen!Mathy schreef : Hallo Mede-Gemertgangers
Bij Carlo stond een S90 Executive op het terrein (voor het gebouw, niet ernaast). Hij was wel verlengd, maar had gewoon een bank, geen koelkast en geen speciale console. Het stuur zat rechts en de lak was behoorlijk mishandeld. Net als overigens de hele auto.
Weet iemand of die auto voor de verkoop of de sloop is?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb hem gevonden. Grmmbl. Waarom heb ik hier zaterdag niet aan gedacht?
Bedankt. Binnenkort maar even bellen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
heb veel gebabbeld en geen jota gedaan was leuk om julie te ontmoeten en te zien dat je elkaar echt helpt :}
groeten will
ps nog bedankt voor het rondje in de turbo ik ga zaterdag naar belgie rijden en als de 230 ft mooi loopt is ie zaterdag thuis
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
PS* zondagavond check: olievrij en schoon!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met een beetje geluk is dat niets ernstigs, maar hetzelfde euvel als bij Willem. Bij mij kwam de olie die aan de slang van de oliekoeler zat in elk geval ook daar vandaan:Petervanluijk_740-1992 schreef : ... ze lekt olie aan de achterzijde van het blok, wat de koelslangen bij het oliefilter lijkt aan te tasten.
Ik heb hier laatst ook mee zitten worstelen, zonder aanwezigheid van iemand die het al eens eerder gedaan had. Durfde geen kracht te zetten, dus ik heb de WGA even van de turbo geschroefd. Met het WGA stangetje uit de weg is de slag die je met de pijp kunt maken veel groter en trek je hem zonder moeite uit het blok.Willem V. schreef : ... geconstateerd dat er olie lekte langs de buis die zit gemonteerd tussen de turbo en het blok, wat ik me heb laten vertellen de olieretourleiding is....Boutjes los van de flens en dan moest de leiding met een simpele draai uitkunnen. Hier toch Hans maar weer bijgehaald, want die "draai" lukte niet helemaal.