Terwijl mijn 16V gestald en geschorst word: Een Volvo 480 1.7 ES! :D

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2011 23:24 #1315186 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic interieur volvo 480
Hallo,

Ik heb als je daarin geinteresseerd bent nog een zwart leren interieur van een 480 liggen in goede staat. Alleen de bestuurderstoel is licht beschadigd door het in en uitstappen. Dus als je er iets in ziet, laat maar weten.
Ik heb div. 480's gehad uit hobby maar ik ze allemaal weggedaan op 1 na het werden er teveel. Ik heb er nog 1 over,  een turbo uit 1993, het oeval wil dat het dezelfde kleur is als die van jou, een twotone, deze auto heeft nu ongeveer 210000 km gelopen en draait perfect, ik heb deze gehouden omdat de auto nog nagenoeg er als een n ieuwe uitziet, hij had wat roestvorming rond de spatborden achter maar ik heb er nieuwe stukjes ingelast en netjes gespoten, Technisch alleen maar onderhoud gepleegd en verder geen kosten hoewel ik denk dat het niet lang meer zal duren voor de koppeling aan de beurt komt, want die grijpt pas heel laat aan.
Ik zag in een antwoord op jouw verhaal dat er iemand op zoek is naar achterlichten, wel dat kan hij vergeten want die zijn er gewoon niet meer, Het plastic is van een zodanige kwaliteit dat het na een paar jaar erg dof wordt zodanig dat het bijna niet meer te zien is of je nu remt of dat je achterlichten aan hebt staan. Bovendien wordt het plastic erg bros met als gevolg wanneer je achterklep wat fors dichtvalt, het achterlichtglas breekt. Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden bij de volvodealer nog een nieuw setje gekocht, die waren toen nog leverbaar, schrik niet voor deluttele somma van 350,-- euro voor een paar stukjes plastic, Dus als je je auto echt netjes wilt houden. Het is eigenlijk te gek voor woorden.
Mijn dochter rijdt nu met deze auto, en ze is er dolgelukkig mee en ze houdt hem netjes bij.
Ik heb evt. nog wel meer onderdelen want ik nog genoeg liggen in mijn vlgs. mijn vrouw mijn Ludolfhoekje, dus als je wat nodig hebt laat maar weten, veel hoeft het niet te kosten, laten we onze hobby aub liever betaalbaar houden.
Laat maar horen en veel plezier met je 480
grtn
Henk lid 1203

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam