Snelheid overtredingen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2011 08:25 #1306634 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dubbel geld verdienen
een 80 weg die nu 60 wordt heeft alle te maken met geld!
aan de ene kant is het veel makkelijker en voordeliger om een heel (buiten) gebied tot 60 zone te verklaren (of bibekom 50 naar 30 zone) dit scheelt borden. Ook is het voor bromsnor makkelijker om achter een bosje te gaan zitten, de wegen zijn nl in eerste instantie ingericht voor 80. Met veilige marge betekent dat dat de wegen geschikt zouden moeten zijn om er met 100 overheen te gaan. (ligging en scherpte van bochten, wegkanteling, etc)
Maar wat veel belangrijker is:
Er hoeft veel minder onderhoud te worden gepleegd!
Aan 60 km wegen worden nl. veel minder eisen gesteld dan aan 80 km wegen.
Dit scheelt de gemeentes en overheid vele miljarden euro's die ze kunnen gebruiken voor...
JUIST! Zakkenvullen!!!
Dus niets veiligheid of milieu (we mogen straks nl in de file 130 )
maar ordinair binnenhalen die centen van de burger

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2011 09:02 #1306638 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic he een engelsman...

TGTF schreef : Ik heb mijn bonnetje ook binnen van de ring van Antwerpen 22 km/h te hard was daar schijnbaar toch nog 70 na de tunnels van ring noord richting NL moet nu een brief terug sturen of ik ook de schuldige was en ik instem met een schikking

zullen we maar doen niet voor het geval ik niet meer naar de oosterburen toe kan en dat moet ik vrijdag ook nog naar Brussel,
Tom.

Je typt aardig Nederlands voor een Engelsman moet ik zeggen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2011 09:09 #1306639 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goeie zaak!
ik verbaas me over de reakties hier,

waar ik me juist aan erger is het feit dat alle klinkerwegen eerst vernieuwd moeten worden naar asfalt, dan word er te hard gereden en moeten er drempels in en komen er 60km borden te staan, terwijl er op de oude klinkerwegen amper 60km gehaald werd omdat harder rijden niet meer comfortabel was.

ik ben wel voor al die 60km zones, lekker rustig aan cruisen en om je heen kijken, zie je nog eens wat van de wereld, en het is toch een goeie zaak als gemeente`s geld besparen op het onderhoud van de wegen? kunnen ze daar weer andere nuttige dingen van gaan doen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2011 10:51 #1306661 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oeps
Foutje zuiderburen, ach was al laat he hahahahaha.

Tom.

Moderators: Jerry Stam