Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 9 April 2011 - Planning toegevoegd -
- V700 register
- Nieuw lid
-
lukken, als je maar even een sleutel nodig hebt.....Jeroen schreef : kan ik nog meedoen en komen kijken?
geen brug nodig wel een momentsleutel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar ik krijg pas 1 tot 3 dagen van te voren het te horen of ik vrij krijg maakt dat iets uit ???
kom alleen maar kijken maar ik weet niet of er een max aantal mag komen ??
groet sanshan (will)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komen kijken is bij Carlo nooit een probleem.Meedoen hangt ervanaf wat je met die momentsleutel gaat doen.Jeroen schreef : kan ik nog meedoen en komen kijken?
Ik neem aan je velgen wisselen, zolang je dat buiten de deur doet of niet in de weg staat, kan dat.Graag dus even overleggen, voor je de auto op de krik zet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, qua bezoekers is er wat mij betreft geen max aantal.sanshan schreef : kom alleen maar kijken maar ik weet niet of er een max aantal mag komen ??
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Hoi Ben,strij003 schreef :
Gerben, als jij komt, zou jij mij dan kunnen helpen met het reinigen van de CIS en gasklep? Jij schijnt daar veel ervaring mee te hebben.gerryberrie schreef : <div class="content">ik ben waarschijnlijk ook van de partij,
Groeten,Gerben</div>
Als Gerben niet komt kan iemand anders mij dan helpen?
Ik kom helaaaas niet, zou je graag willen helpen, maar ik heb niets in de planning voor Gemert, en het is me net even te ver.
Er zullen vast velen anderen zijn die je willen en kunnen helpen
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelfs dat niet eens, de wielen zitten er al op, maar ik wil ze even natrekken.Baseman schreef :
Komen kijken is bij Carlo nooit een probleem.Meedoen hangt ervanaf wat je met die momentsleutel gaat doen.Jeroen schreef : kan ik nog meedoen en komen kijken?
Ik neem aan je velgen wisselen, zolang je dat buiten de deur doet of niet in de weg staat, kan dat.Graag dus even overleggen, voor je de auto op de krik zet.
en voor de rest beetje vloeistof nakijken, en wellicht wat advies over CC.
dus geen brug en het kan allemaal buiten (bij mooi weer)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb er weer zin in, tot morgen allemaal.......
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-