Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 9 April 2011 - Planning toegevoegd -
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor mij is dit de eerste keer dat ik naar de sleuteldag kom en zie er erg naar uit.
Ik heb hier nog een paar vragen over; moet ik voor mijn auto de benodigde onderdelen vooraf bij Carlo bestellen of zijn de spullen sowieso op voorraad?Als het zo is dat ik moet bestellen, is een belletje naar Gemert dan voldoende of moet ik een mail gaan sturen? Kortom, wat is de procedure?Omdat ik niet over het juiste gereedschap hiervoor beschik (ik wil namelijk de automaat gaan flushen) is het mogelijk om van de spullen van de firma Schmidt gebruik te maken? Zoniet dan zal ik nog even m'n best moeten doen zelf iets te fabrieken.Graag jullie advies hierover.
Dank en groet, Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De regiocoördinator (in dit geval Bas(eman)) neemt als alle aanmeldingsformulieren binnen zijn (of beter gezegd, als de inschrijftermijn gesloten is) contact op met het sleuteladres en bespreekt met hun wat er nodig is om de klus te klaren. Het is de bedoeling dat je je eigen gereedschap gebruikt, maar je kunt natuurlijk niet alles hebben. In dat geval mag je de spullen van de gastheer gebruiken.
groetjes
Mathy
PS er neemt nooit iemand een brug mee of een lampenafstelapparaat. En zo'n apparaat waarmee je de uitlaatgassen kunt testen, de brandstofdruk kunt meten, het stationair toerental afstellen en de vonkspanning kunt bekijken heeft volgens mij ook niemand in z'n koffer(bak) zitten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor de meeste B230 motoren (de injectiemodellen) geldt dat het "apparaat" om het stationair toerental mee af stelleen in je broekzak past. 2 sets voelerplaatjes (of één setje, als je de plaatjes losmaakt), steeksleutel 8 of 10 en een imbussleuteltje is genoegMathy schreef : En zo'n apparaat waarmee je de uitlaatgassen kunt testen, de brandstofdruk kunt meten, het stationair toerental afstellen en de vonkspanning kunt bekijken heeft volgens mij ook niemand in z'n koffer(bak) zitten.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
En het toerental van 450-500 toeren per minuut, stel je dat vast met één van die voelerplaatjes of met één van die sleutels?
groetjes
Mathy
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk dat je ook lid wilt worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Slap l*llen en ergens een handje bij dragen en vooral aan de koffie automaat hangen , komt voor mij net verkeerd uit kreeg vanmiddag de uitnodiging om samen met mijn vriendin mee te gaan naar Rome, die weg is oud weet het maar ik geloof dat we via een luchtweg gingen hmm.
anders was ik ook van de partij geweest.
Tom.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Jammer Tom, ik ben waarschijnlijk ook van de partij, had je mee kunnen tuffen.TGTF schreef : anders was ik ook van de partij geweest.
Al is Rome ook erg leuk inplaats van een met smerige handen thuiskomen van sleuteldag - dag.
Groeten,Gerben
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.