940 turbo FV-JV-53

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2011 17:11 #1304405 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee
Ben er niet naartoe geweest maar ga er misschien a.s. zaterdag heen. Gisteren wel een andere 940 Turbo in Rheden bekeken ( link.marktplaats.nl/410492830 ). Was een redelijk nette auto die een grote poetsbeurt en wat TLC nodig heeft. Echter had ie ook een brandend ABS lampje. Kan een kleinigheidje zijn, maar ik had geen zin in een nieuwe ABS controller of urenlange zoektocht naar de oorzaak van dat lampje. Daarnaast was het gedrag bij het remmen nou niet bepaald vertrouwenwekkend.
Wat betreft die auto in Bemmel: Ik zit, gezien de erg negatieve reputatie van die handelaar, nog wel erg te twijfelen of het niet een erg slechte aankoop zou gaan worden. In potentie kan het een nette auto zijn, maar ja.... Ik denk dat je sowieso rekening dient te houden met nog ettelijke honderden Euro's aan achterstallig onderhoud.
Afijn, ik ga het zaterdag wel zien (tenzij jij me voor bent )

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2011 17:15 #1304569 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Morgen
Hoi Marc,
Ik ga eerst een 945 in haarlem bekijken, want lekker dichtbij en misschien later op de dag naar die grijze. Ik verwacht niet veel van de verkoper daar is de prijs ook naar.
Ik laat het wel weten.

Groet!

Arthur

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2011 20:49 #1304588 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haarlem

Bajazzo schreef : Ik ga eerst een 945 in haarlem bekijken

Die met dat visje en Apple sticker op de achterruit? Had ik ook zien staan en ziet er, op dat deukje na, netjes uit.

Moderators: Jerry Stam