940 turbo FV-JV-53

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2011 20:27 #1085139 door V700 register
940 turbo FV-JV-53 is gemaakt door V700 register
Hoi Allemaal,
T is alweer wat tijd geleden dat ik hier op deze site verscheen en het is goed te zien dat het nog behoorlijk levend is hier.
Ik heb nu alweer 3 jaar geen 745 meer en wil weer eens wat gaan proberen. Ik vond een 945 turbo die mij interesseert en op zijn neus prijkt het 700 vereningins embleem dus waarschijnlijk van 1 van jullie geweest?
Het is een grijze, kenteken FV-JV-53 259000 km Kunnen jullie me wat over de geschiedenis vertellen voor dat ik ga kijken?
Groet!
Arthur

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2011 21:46 #1303782 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ah....
....die in Bemmel? 

• Leon Steyns (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2011 22:01 #1303788 door Leon Steyns (GAST)
Beantwoord door Leon Steyns (GAST) in topic Voor m'n beurt...
Ja, kenteken klopt. Zie <a href=" link.marktplaats.nl/412255648 "> link.marktplaats.nl/412255648 .

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2011 06:16 #1303810 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zaterdag

Leon_Steyns schreef : Ja, kenteken klopt. Zie <a href=" link.marktplaats.nl/412255648 "> link.marktplaats.nl/412255648 .

Ja, wist ik, daar ga ik zaterdag naar kijken  . Heb echter nog wat bedenkingen bij het garagebedrijf dat deze auto aanbiedt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2011 06:49 #1303812 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lijkt

Marc Onrust schreef : Heb echter nog wat bedenkingen bij het garagebedrijf dat deze auto aanbiedt.

Lijkt niet onterecht, als je de reviews op de <a href=" www.autoweek.nl/myreviewdealerindex.php " target="_blank">site van autoweek erop na slaat (even selecteren op plaatsnaam "Bemmel").Overigens kan het ook gewoon een goede auto zijn, maar ik zou de verwachtingen (aan de auto en de after-sales service) niet te hoog laten oplopen. Even checen of de uitlaat niet doorgerot is ("kinderarmpje" hangt beetje scheef) en het ene koplampwissertje goed zetten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2011 08:02 #1303814 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bemmel

henk 940LPT schreef :

Marc Onrust schreef : Heb echter nog wat bedenkingen bij het garagebedrijf dat deze auto aanbiedt.

Lijkt niet onterecht, als je de reviews op de <a href=" www.autoweek.nl/myreviewdealerindex.php " target="_blank">site van autoweek erop na slaat (even selecteren op plaatsnaam "Bemmel").Overigens kan het ook gewoon een goede auto zijn, maar ik zou de verwachtingen (aan de auto en de after-sales service) niet te hoog laten oplopen. Even checen of de uitlaat niet doorgerot is ("kinderarmpje" hangt beetje scheef) en het ene koplampwissertje goed zetten.

Had ik inderdaad al bekeken, vandaar de bedenkingen. Maar goed, als de auto in orde is dan heb je verder hopelijk weinig met die gasten te maken.

• Leon Steyns (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2011 08:50 #1303819 door Leon Steyns (GAST)
Beantwoord door Leon Steyns (GAST) in topic Handelaar ≠ garagebedrijf
Lang geleden ben ik daar een keertje gaan kijken voor een auto. Wisten niks van historie, vorige eigenaren, enzovoorts en hadden daar ook helemaal geen interesse in. In dit geval zou je mogelijk via een (oud)clublid iets te weten kunnen komen.
Wat mij betreft is dit geen garagebedrijf maar een handelaar. Hoeft niet verkeerd te zijn, overigens...

• bouke maas (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2011 10:04 #1303825 door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic Motoren
Voor zover ik weet hebben ze vroeger alleen motoren gedaan en zijn later auto's erbij gaan doen. Ik kom er vaak voorbij en er staat vaak amerikaans spul. Oude volvo's lijken me niet hun Core-buisness. Ik denk dat ze de auto snel kwijt willen en er verder niet teveel bij na willen denken. Auto voor zoveel gekocht, zoveel procentjes erbij en weg ermee. Heb verder geen ervaring met dit bedrijf, maar over het algemeen moet je je bij handelaren niet teveel voorstellen van de after-sale.
Gr. Bouke

• Chris Balkenende
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
02-02-2011 17:57 #1303860 door Chris Balkenende
Beantwoord door Chris Balkenende in topic Turbo
Laten we wel realistisch blijven: voor eur 1200,-- moet je niets verwachten, dan kan het alleen maar meevallen !
als je met deze auto rijdend thuiskomt is het in mijn ogen al een goede auto
De velgen en leren bekleding zijn al de helft van dat bedrag waard.
Ikzelf heb nu 3 x een 740 gekocht voor bedragen beneden de 800 euro,
2 daarvan blijken prima auto,s met kleine mankementen, (handremkabeltje, waterpomp, wiellager ) 
de derde heeft een doorgerotte bodem, en een rotte motor, pech gehad, we knappen hem op en bouwen een andere motor in.  
Ikzelf heb ook met de gedachte gespeeld om te gaan kijken, maar als je er al 3 hebt, wat moet je er dan mee
Wat ik bedoel te zeggen: als de specificatie je aanstaat, en je er rekening mee houdt dat er kosten KUNNEN zijn, moet je hem kopen. als je een auto zoekt als BETROUWBAAR dagelijks vervoer, en je niet wilt of kunt sleutelen moet je hem laten staan. dit is mijn inziens een liefhebbers/hobby auto
Gr
Chris   <a href=" www.bedfordworld.nl "> www.bedfordworld.nl  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2011 16:14 #1304396 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Marc,   Ben je er
Hoi Marc,

Ben je er zaterdag nog naar toe gegaan? En heb je de auto gezien en misschien wel gekocht?
Vertel het verhaal.

Groet!

Arthur

Moderators: Jerry Stam