UPDATE 3 juni Als je niets beters te doen hebt... (niet volvo gebonden)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2011 11:17 #1301627
door V700 register
Gelukkig kunnen zijn met wat je hebt (ipv kijken wat je nog kunt krijgen, of wat anderen hebben) is beter dan materieel geluk (maar emotionele armoede) nastreven. Hoewel ik gelukkig geen werkeloosheid heb (gekend) en het niet zelf aan den lijve het ondervonden hoe dat is en wat het met je doet. Dus voor mij is het gemakkelijk praten. Niettemin heel veel succes gewenst !
Beantwoord door V700 register in topic Ruilen ?
Maar toch denk ik dat je niet zou willen ruilen (ik ook niet), dus zo bekeken kan het nog slechterJP Elverding schreef : Anderzijds, zij redden het wel, kopen een villa en rijden dikke nieuwe bakken terwijl ik hier woon en niet eens een tigde hands 960 kan kopen. Kunnen ze alimentatie en een tweede vrouw betalen, terwijl ik gelukkig ben bij mijn eerste lief. Nog wederzijds ook vertelt ze me regelmatig, en twee kids zonder wie het leven fors minder zou zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2011 14:50 #1301659
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eenvoud
JP,
Ik heb je website bekeken (heb ook wel ff tijd) en kan me aansluiten bij hetgeen al genoemd is. Heb daar wel wat aan toe te voegen.
Je huidige menustructuur bestaat uit maximaal drie lagen en leidt de weg naar 16 webpagina's. Hier is m.i. wel e.e.a. te vereenvoudigen. Je zou kunnen denken aan maximaal 5 menukeuzes met in de pagina's ook horizontale verwijzingen naar andere pagina's. Je creeërt dan "schering en inslag"Het hoofdmenu zou kunnen zijn: Home (welkom), Wie (JP), Wat (doe je / bied je), Waar (welk werkveld / regio) en Hoe (manier van werken). Een eventueel submenu (en aleen als nodig) zou ik een andere plaats op de pagina geven dan aan (in) het menu.
Om gevonden te worden op het internet is bekend zijn in Google van groot belang. Daar zijn al tips voor gegeven. Je vindbaarheid vergroot je ook door je aan te melden op sites die van belang zijn voor je doel(en) en die ook te vermelden op je site. Ook een sitemap kan je vindbaarheid in Google vergroten. Je kunt je aanmelden bij Google om je website geindexeed te krijgen, maar ook om statistieken te verkijgen.
Suc6 met je website en bedrijf.
Ik heb je website bekeken (heb ook wel ff tijd) en kan me aansluiten bij hetgeen al genoemd is. Heb daar wel wat aan toe te voegen.
Je huidige menustructuur bestaat uit maximaal drie lagen en leidt de weg naar 16 webpagina's. Hier is m.i. wel e.e.a. te vereenvoudigen. Je zou kunnen denken aan maximaal 5 menukeuzes met in de pagina's ook horizontale verwijzingen naar andere pagina's. Je creeërt dan "schering en inslag"Het hoofdmenu zou kunnen zijn: Home (welkom), Wie (JP), Wat (doe je / bied je), Waar (welk werkveld / regio) en Hoe (manier van werken). Een eventueel submenu (en aleen als nodig) zou ik een andere plaats op de pagina geven dan aan (in) het menu.
Om gevonden te worden op het internet is bekend zijn in Google van groot belang. Daar zijn al tips voor gegeven. Je vindbaarheid vergroot je ook door je aan te melden op sites die van belang zijn voor je doel(en) en die ook te vermelden op je site. Ook een sitemap kan je vindbaarheid in Google vergroten. Je kunt je aanmelden bij Google om je website geindexeed te krijgen, maar ook om statistieken te verkijgen.
Suc6 met je website en bedrijf.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2011 15:19 #1301660
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Website
JP, van alle experts krijg je voldoende commentaar om wat laatste veranderingen aan te brengen. Ik persoonlijk ben wel gecharmeerd van eenvoud en eerlijkheid die ik terug vind in je teksten. Ik werk bij Tebodin een groot engineeringsburo wat met hun PR wel eens doorslaat. Ons briefpapier is bijvoorbeeld gesierd met de kreet 'Always close' wat dan de hechte relatie met de klant benadrukt. Maar het staat werkelijk overal op zodat sommige klanten dit vertalen met 'Always closed' als je een keer niet bereikbaar bent. Benadruk je sterkste eigenschappen : eerlijk en recht door zee. Ik weet zeker dat dit jaar voor jou een goed jaar wordt !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2011 18:43 #1301705
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gezien
Beste JP,
Ik heb je site ook helemaal bekeken naar aanleiding wat hier allemaal genoemd is werd ik nieuwschierig.
Heb alles mooi kunnen bekijken en lezen heel interessant allemaal en een fijne site, enigste wat ik zo kan bedenken is de grootte van de tekst die zou van mij een stapje groter mogen maar verder een fijne site om te laden lekker licht en lekker snel terwijl ik meerdere tabs open had staan in mijn browser.
Mijn mening is ook dat niet iedereen van die gelikte type's over de vloer willen hebben en die het meer in de eenvoud willen bezuinigen etc dan in personeel want voor zover mij bekend is dat werkgevers niet graag personeel weg stuurt dus eerder ergens anders op wil bezuinigen dus naar mijn mening alleen de tekst wat groter maakt is makkelijker te lezen en verder zo laten, je moet er ook niet te veel poes pas van maken zakelijk en direct is beter dan een hyves layout naar mijn idee.
Groeten en succes de komende tijd.
Ik heb je site ook helemaal bekeken naar aanleiding wat hier allemaal genoemd is werd ik nieuwschierig.
Heb alles mooi kunnen bekijken en lezen heel interessant allemaal en een fijne site, enigste wat ik zo kan bedenken is de grootte van de tekst die zou van mij een stapje groter mogen maar verder een fijne site om te laden lekker licht en lekker snel terwijl ik meerdere tabs open had staan in mijn browser.
Mijn mening is ook dat niet iedereen van die gelikte type's over de vloer willen hebben en die het meer in de eenvoud willen bezuinigen etc dan in personeel want voor zover mij bekend is dat werkgevers niet graag personeel weg stuurt dus eerder ergens anders op wil bezuinigen dus naar mijn mening alleen de tekst wat groter maakt is makkelijker te lezen en verder zo laten, je moet er ook niet te veel poes pas van maken zakelijk en direct is beter dan een hyves layout naar mijn idee.
Groeten en succes de komende tijd.
Moderators: Jerry Stam