Toch belastingvrij?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- John Haazen
- Junior lid
-
Dat is bruikbare informatie!Ik heb een 780 van november 1986, die misschien eerder belastingvrij wordt en een 780 van april 1987 die misschien alsnog belastingvrij wordt.Als ik me te snel rijk gerekend heb, dan is het sowieso leuk om de productiedatum van de auto’s te weten.E-mail naar Volvo is in ieder geval verstuurd.PThomas schreef : Een mail naar Volvo doet wonderen. De exacte productiedatum per kerende mail.
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar, eigenlijk vooral hoe ze dat nagaan bij de 780.John_H schreef : Ik heb een 780 van november 1986, die misschien eerder belastingvrij wordt en een 780 van april 1987 die misschien alsnog belastingvrij wordt.E-mail naar Volvo is in ieder geval verstuurd.
Btw John, artikel goed ontvangen?
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
740 op kenteken gezet op 2-1-1987Zou je met het chassisnummer kunnen natrekken of deze wagen in 86 de band is afgerold ?En wegenbelasting vrij kan worden met vrijstelling ?Zoja, dan zou ik het chassis nummer moeten hebben en een telefoontje naar volvo toe ( ik neem aan ''volvo nederland'' ) ?En vervolgens een telefoontje naar de Balastingdienst ?
- John Haazen
- Junior lid
-
Zééééér onwaarschijnlijk dat de Auto niet voor 1987 geproduceerd is. Dus, ga ervoor!Hoe je het eea het beste aan kunt pakken weet ik niet. Ook ik ben aan het experimenteren. Eerst maar proberen door middel van VIN.nr de productiedatum zwart op wit te krijgen. Succes.volvo 960r schreef : 740 op kenteken gezet op 2-1-1987
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de VIN van mijn 740GL Automaat B230K, modeljaar 1987, naar Volvo in Beesd gemaild en ik kreeg per kerende mail antwoord.
Op 26/11/1986 is de auto voor het eerst tenaamgesteld in Nederland. Uit de documenten van Volvo Nederland blijkt nu dat de auto op 12 augustus van de band is gerold (tja, dat doen Volvo's nu eenmaal) en op 13 augustus is verzonden aan de importeur in Nederland.
Dat scheelt toch mooi weer bijna 3,5 maanden houderschapsbelasting!! En in mijn geval: 3,5 maanden eerder ontschorsen dan ik van plan was.
Maar voor alle zekerheid zal ik contact opnemen met de Belastingdienst.
Groet, Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
kevinspui schreef :
Wat bedoel je hier precies mee ?Tomaat schreef : wordt misschien zelfs nog interessanter want ik heb zitten lezen, in het AMK, dat ze (FEHAC) bij het 'nieuwe' kabinet aan het lobbyen zijn om die belastingregel weer in te laten gaan.
Dat de bevroren datum, te weten 31-12-86, opgeheven word ?
Volvo 744 GL 1985 + Volvo 744 TD 1986 + Volvo 764 T.I.C. 1983 + Volvo 744 GLE 1984 + Volvo 745 S 1989 + Volvo 121 1969
Verkocht: Volvo 745 T.I.C. 1986 + Volvo 340
ze aan het lobbyen zijn om op dezelfde voet verder te gaan als voorheen. Dus 25 jaar en ouder wederom belastingvrij, dat stond in het AMK.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Heb gemaild naar <a href="mailto:gcr@volvocars.com">gcr@volvocars.com, drie dagen geleden, geen enkele reactie.
jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Krijgen misschien nu teveel emaills uit nederland