postcode loterij

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2011 14:28 #1300248 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Toch op!
Hallo Volvisti
Jammer dat al dat geld dat je niet opgemaakt hebt aan loterijen meestal wel opgemaakt is aan andere dingen.  Eigenlijk moet je gewoon iedere maand een tientje (ongeveer de prijs van een lot) op een spaarrekening zetten.
BTW al eens uitgeteld wat het oplevert, als je "een pakje per dag" op de bank zet?
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2011 20:49 #1300284 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gooise vrouwen zijn weg !

rudiger schreef :

mderijke schreef :

rudiger schreef : Wel, ik ben benieuwd, winnaartje ben ik wel!

Volgens mij heb je 2 kaarten voor de Film Gooische Vrouwen en een drie maanden abonnement op de Linda gewonnen. (is meer als wij, wij hadden niets)
Veel plezier,

Verhip , je hebt gelijk Maarten, die heb ik óók gewonnen ... haha. Bij deze te koop t.e.a.b. 2 kaarten voor Gooise vrouwen. Linda bied ik maar even niet aan hier .. de verzendkosten overstijgen de waarde...

Gooise vrouwen zijn weg !
  • Volvo 740gl 1988, wit, a.k.a. "Amerigo" + Volvo 740gl wit 1988  geschorst, voor onderdelen
  • Volvo 940 gl estate, 1993, a.k.a. "Gnadb" rood, maar daar onder is ie wit

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2011 20:57 #1300289 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stoppen met roken

Mathy schreef : Hallo Volvisti
Jammer dat al dat geld dat je niet opgemaakt hebt aan loterijen meestal wel opgemaakt is aan andere dingen.  Eigenlijk moet je gewoon iedere maand een tientje (ongeveer de prijs van een lot) op een spaarrekening zetten.
BTW al eens uitgeteld wat het oplevert, als je "een pakje per dag" op de bank zet?
groetjes
Mathy

Ik ben vlak voor koniginnedag 1999 gestopt met roken nadat ik een filmpje had gezien waar ik een avond voor de computer zat met de webcam aan. Toen ik de bewaarde opnames versneld afrdraaide zag ik de inhoud van de  asbak toch groeien....
Door te stoppen met roken heb ik nu circa 16.000 euro "üitgespaard" maar niet gespaard!

Moderators: Jerry Stam