postcode loterij

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2011 10:21 #1299978 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb in verband met die
Ik heb in verband met die miljoenen speciaal een breedbeeldscherm gekocht zodat het bankafschrift er mooi inpast en je niet 3 rijen getallen ondermekaar krijgt.
 Overbodige uitgave dus.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2011 10:41 #1299980 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic forumregels

krots4 schreef : Ik vind een hoop goed en respecteer de forumregels (voor zover ik die begrijp) maar om een verhaal op te hangen over de Postcodeloterij ... dat zou niet mijn keuze zijn.
Jammer om hier energie en tijd in te steken.

Deze posting staat in de kletshoek, daarin word ook vaak over niet Volvo dingen geschreven of gewoon gekletst.
In dit geval vind ik het sowieso al erg leuk dat het opgemerkt/bekend  is door enkele leden dat ik in het winnende postcode gebied woon en hoe ik dan mijn Volvo's zou kunnen verwennen. (Heb ook via pb nog reactie gehad!) 
Zo zie je maar, we hoeven niet altijd over Volvo te kletsen, dat maakt deze vereniging juist leuker dan andere waar dat niet gebeurd!
Maar kort samengevat, in de "kletshoek" loop je de kans om niet Volvo gerelateerde onderwerpen te lezen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2011 11:56 #1299987 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet gelukkig? Goed voornemen?
Zonder geld zijn je keuzen beperkt, maar dan kun je ook gelukkig zijn. Op een bepaalde manier.
Met (heel) veel geld maken mensen vaak keuzen zonder er bij na te denken, gaan slechte eigenschappen (ik wil nog méééér) de overhand krijgen en blijk je uiteindelijk zowel geestelijk als financieel niets meer waard te zijn.
Maar veel geld krijgen is dus niet per definitie een enkele reis ongeluk; ik zou graag het tegendeel bewijzen.Aan de laatste mem hangen sloopt je...
Ik wens alle lezers een fantastisch 2011 en verder toe!
JohnPeter
-die vlak voor de kerst hoorde dat een heel boeiend, (doch relatief weinig opleverend) project is verschoven tot ???-En daar het plezier uithaalt dat hij niet eerst twee maanden gewerkt zou hebben voor een vorderingsbevestiging van een curator!
PS:
In gebieden waar veel mensen veel loten hebben is de kans dat de postcode getrokken wordt veel groter; het is niet de postcode waarop geselecteerd wordt maar ook de combinatie postcode/aantal loten. Anders is er sprake van zwendel, want de kans dat 1234 3 x in 100 trekkingen is ongeveer 1/5000 x 1/5000 x 1/5000 = u heel klein.....(uitgaande van 5000 actieve postcodes; niet gebruikte postcodes zullen niet in de prijzen vallen)Overigens is je lotnummer NIET je postcode + letter + je huisnummer! Het volgnummer staat daar los van. Anders zou je ook geen twee loten kunnen kopen.
Wij hebbem er twee, een op dit adres en een op het vorige adres. "slechts" 250 euro per jaar en nu ik dit zo opschrijf bedenk ik dat ik in de afgelopen twintig jaar zo'n 3.000 euro heb uitgegeven voor een paar ijsjes, twee biljetten van 5 euro, een diner in Herman den Bijkers Pallazo (excl. trip naar 020), een verloren gegane bon voor een wellness dag op de Veluwe en een irritante hoop oproepen om vooral meer loten te kopen. Voor die 250 euro kan ik ook 2 keer met mijn meiden naar een favouriet restaurant gaan.(Het begon met 7 gulden 50, toen met 1,50 extra voor de jackpot en toen kwam de euro)
Maar, zoals ik al schreef, foute overwegingen (en de angst voor spijt dat-ie valt als je net hebt opgezegd.......)
OOOOOWJA, het was voor die goede doelen natuurlijk!
En dan ga ja naar de website; zie je meteen dat de prijs is opgeschroefd naar 10,50 (niets over gelezen, )Vraag Ik wil niet meer meespelen in de Nationale Postcode Loterij.Het spijt ons dat u uw deelname wilt beëindigen! Met uw bijdrage steunt u iedere maand 75 goede doelen, die u daar erg dankbaar voor zijn. En daarnaast speelt u natuurlijk mee voor:* De MiljoenenKanjers: de PostcodeKanjers met tientallen miljoenen voor de winnende postcodes. In december 2010 verloten we de KanjerPrijzenpot van 33 miljoen!* Bij de Nationale Postcode Loterij vallen gemiddeld meer dan 300.000 prijzen per maand. Zoals de PostcodeDagprijs van €1000,-, de PostcodeStraatprijzen van €25.000,- per lot (inclusief StraatprijsVerdubbelaar)  en de Groene PostcodePrijs van €2.500,- per lot. * Alle prijzen van de Nationale Postcode Loterij vallen gegarandeerd!We kunnen ons voorstellen dat u nog vragen hebt alvorens u besluit niet meer mee te spelen in de Nationale Postcode Loterij. Wij staan u dan graag te woord en zijn te bereiken van maandag tot en met vrijdag, van 9-21 uur op telefoonnummer 0900-300 1500 (20 cpm).Als u toch besluit uw lotnummers te beëindigen, kunt u dit alleen schriftelijk aan ons doorgeven. U zult begrijpen dat wij een schriftelijke opzegging nodig hebben om misverstanden te voorkomen, indien er de komende tijd een prijs op uw lotnummer(s) valt! Ons adres is: Nationale Postcode Loterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK  Amsterdam. Ons faxnummer is 020-6753866. Vermeld in uw bericht alstublieft duidelijk uw verzoek, uw naam en adres, uw rekeningnummer en de lotnummers waarmee u niet verder wilt meespelen. Vergeet u niet uw handtekening te zetten? Namens al onze goede doelen: dankuwel voor uw deelname! P.S. Met ingang van de trekking van december 2010 is, met goedkeuring van de Minister van Justitie, de lotprijs aangepast naar 10,50 euro voor een lot met StraatprijsVerdubbelaar en voor een lot zonder StraatprijsVerdubbelaar naar 9,50 euro. Het grootste deel (85%) komt direct ten goede aan de goede doelen en de prijzenpot. Opzeggen kan op ieder moment en dient schriftelijk te gebeuren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2011 16:32 #1300021 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Film

rudiger schreef :  
Wel, ik ben benieuwd, winnaartje ben ik wel!

<form id="privatemsg-view-form" action="/privatemsg/view/91129" accept-charset="UTF-8" enctype="application/x-www-form-urlencoded" method="post"></form>

Volgens mij heb je 2 kaarten voor de Film Gooische Vrouwen en een drie maanden abonnement op de Linda gewonnen. (is meer als wij, wij hadden niets)
Veel plezier,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2011 19:57 #1300044 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aantal loten

mderijke schreef :

rudiger schreef : Wel, ik ben benieuwd, winnaartje ben ik wel!
<form id="privatemsg-view-form" action="/privatemsg/view/91129" accept-charset="UTF-8" enctype="application/x-www-form-urlencoded" method="post"></form>

Volgens mij heb je 2 kaarten voor de Film Gooische Vrouwen en een drie maanden abonnement op de Linda gewonnen. (is meer als wij, wij hadden niets)
Veel plezier,

Bedankt Maarten, maar  ik heb echter het volgends rekensommetje :
 4 jaar geleden waren er circa 11.000 winnaars ( exclusief de hoofdprijzen) in postcode 1019 met een prijzenpot van 4 miljoen.
Nu gok ik op circa 20.000 winnaars/loten in postcode 1019 vanwege de meerverkoop bij de nieuwjaarstrekking en is de prijzenpot 12,5  miljoen
Aldus 12,5 miljoen  : 20.000 is circa 600 € per persoon/lot... kan natuurlijk afwijken naar boven en beneden ... Aanstaande vrijdag is het feest op het Java eiland waar bekend word gemaakt hoeveel loten er meespeelden. Dan word duidelijk wie wat heeft gewonnen !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2011 15:47 #1300146 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi
Statistisch gezien heeft de Staatsloterij de meeste kans op een prijs.
De postcodeloterij steunt o.a. Milieudefensie en wat die voor autoliefhebbers in het algemeen in gedachten hebben ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2011 18:52 #1300153 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic trekking december

mderijke schreef :

rudiger schreef : Wel, ik ben benieuwd, winnaartje ben ik wel!

Veel plezier,

Verhip , je hebt gelijk Maarten, die heb ik óók gewonnen ... haha. Bij deze te koop t.e.a.b. 2 kaarten voor Gooise vrouwen. Linda bied ik maar even niet aan hier .. de verzendkosten overstijgen de waarde...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2011 23:22 #1300216 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PB
@@@Rudiger je hebt een PB.

Groeten Tom.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2011 01:06 #1300226 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic uitgespaard
Weet je wat ik al niet uitgespaard heb door nooit aan loterijen mee te doen, geen munt in een gokkast te gooien enz enz.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2011 08:12 #1300231 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic :)
Hier idem :) :)

Moderators: Jerry Stam