Groupbuy tweedehands Amerikaanse spiegels [03-01-'11 gestopt]

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2010 14:27 #1299276 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reserve-set
Dank voor alle waarschuwingen en tips, ik heb de mijne puur als reserve gekocht. €10,- voor twee werkende en goede spiegels vin'k niet veel, dus handig voor in de schuur.
Maar het ziet er niet naar uit dat er een bundeltje van deze spiegels binnenkort de plas gaat oversteken, dus...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2011 11:56 #1300121 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gestopt

André Swart schreef : ...Maar ik vind 't prima om hier even de 'lead' in te nemen...

Bij deze is deze groupbuy officieel gestaakt, niet genoeg belangstelling voor.Wordt dus toch een Nederlandse, Dirk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2011 15:33 #1300143 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rijden.....

Chilm schreef :

Jan-Geert schreef : Let wel even op met de spiegels , je hebt links dan ook geen "dode hoek" gedeelte , en rechts komt alles veel dichterbij (speciaal glas)

DaJuist, en reken er ook op dat de tekst "Objects in mirror may be closer than they appear" in de spiegels geetst zijn. En de spiegels zijn i.d.d. heel vervelend om in te kijken, ik denk dat jullie er spijt van krijgen.

al jaren met deze spiegels, totaal niet vervelend, sterker nog de rechter spiegel is prettiger dan de NL uitvoering. Het gemis van de dodehoek stuk is wel iets waar aan moet wennen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2011 00:42 #1300222 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onbetrouwbaar

Paul schreef :

Chilm schreef :

Jan-Geert schreef : Let wel even op met de spiegels , je hebt links dan ook geen "dode hoek" gedeelte , en rechts komt alles veel dichterbij (speciaal glas)

DaJuist, en reken er ook op dat de tekst "Objects in mirror may be closer than they appear" in de spiegels geetst zijn. En de spiegels zijn i.d.d. heel vervelend om in te kijken, ik denk dat jullie er spijt van krijgen.

al jaren met deze spiegels, totaal niet vervelend, sterker nog de rechter spiegel is prettiger dan de NL uitvoering. Het gemis van de dodehoek stuk is wel iets waar aan moet wennen.

Ik heb er 15 jaar mee rondgereden op mijn Dodge Mini Ram Van Paul, en ik vind het beeld absoluut onbetrouwbaar bij b.v. achteruitrijden of de afstand inschatten van achteropkomend verkeer.Maar ja... dat is mijn perceptie.

Moderators: Jerry Stam