Inventarisatie Groupbuy MBC van R-spec - UPDATE: Ze zijn binnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had hem al gemaild, maar nog niets ontvangen.Ik zal er nog eens achteraan jagen.Die 3 meer, bestel ik dan zelf wel bij, dan hebben we er 10.RVL schreef : Maken we nog een sluitdatum Bas? Ik heb er wel zin in dat ding in te bouwen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Voor mij ook graag eentje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet niet of het verstandig is om gelijk een MBC in te bouwen of eerst maar is de auto een beetje leren kennen?
Ik denk dat deze groupbuy dus NET iets te vroeg is voor mij. Over enkele weken had ik denk ik ook meegedaan..
Tabé vanuit Ede
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een update zal ik toevoegen aan de eerste posting.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Hey Bas,Baseman schreef : Ik heb van David een antwoord en hij bied me 15% korting, wat meer is dan verwacht.
Een update zal ik toevoegen aan de eerste posting.
Dat is inderdaad een leuke korting.
En 20 eurotjes voor een MBC.
Doe mij er dan maar 2, heb ik altijd nog een extra/reserve liggen.
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
</div>Dat kan nog net, ik had een reserve besteld.Vermeerder het bedrag in je PB met 20,15 euro (en bij verzending een postzegel meer)Als het tot een inbouwdag komt, vervallen natuurlijk de verzendkosten en moeten we even op zoek naar een locatie.gerryberrie schreef : <div class="content">Doe mij er dan maar 2, heb ik altijd nog een extra/reserve liggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
</div><div class="content">Ik had een rekenfoutje gemaakt, helaas, startpost bijgewerkt, mijn excuses voor de verwarring.</div><div class="content">Toch twee bestellen?</div>gerryberrie schreef : <div class="content">En 20 eurotjes voor een MBC.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Vond 2 tientjes voor een MBC al erg goedkoopBaseman schreef :
Ik had een rekenfoutje gemaakt, helaas, startpost bijgewerkt, mijn excuses voor de verwarring. Toch twee bestellen?gerryberrie schreef : En 20 eurotjes voor een MBC.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag even aan denken en overmaken, dan kan ik ze gaan bestellen en dan kan Ries aan de gang met zijn inbouwlocatie-planning...
(Ja, ik had je bericht dus gelezen..