Inventarisatie Groupbuy MBC van R-spec - UPDATE: Ze zijn binnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het maakt me niet zo veel uit, luchtdruk of elektronisch. Ik dacht dat het een noodzakelijk attribuut was, maar uit jouw opmerking maak ik op dat jij nu zonder meter rijdt. Wat is verstandig?Baseman schreef :
Dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik kan voor je navragen wat ik voor je kan betekenen.R. Korteweg schreef : Doe mij er ook maar 1. Ik wil ook graag een drukmeter, kun je die ook leveren?
Je bedoeld een permanente toch?
(...) Ik heb deze gehad ...
Rob K.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou, de meter is absoluut zinvol, bij het afstellen, en raadzaam bij het in de gaten houden van de druk, want ook als deze wegvalt, kun je dat op je meter eerder zien dan dat je het zou kunnen merken.De MBC van R-spec verloopt niet, dus na montagen zou je hem weg kunnen doen.R. Korteweg schreef : Ik dacht dat het een noodzakelijk attribuut was, maar uit jouw opmerking maak ik op dat jij nu zonder meter rijdt. Wat is verstandig?
Ik rijd niet zonder, ik heb er zelfs twee.Ik heb een orginele in mijn tellerbak en een Volvo set uit een 480 in mijn middenrooster:
Verstandig zou naar mijn idee zijn, in ieder geval enige vorm van controle te hebben, of een overdruk waarschuwing, of gewoon een meter.Echter, origineel is dan wel het mooiste natuurlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lpi werkt op 30 bar, dat lijkt me wel genoeg...dutchdoc schreef : Ik wil mee doen, de Landi Lpi heeft een extra sterke pomp, kan dit samen gaan ?
Zijn er mensen die ervaring hebben ?
Ed vdn der Zee
- V700 register
- Nieuw lid
-
OK, ik ga op zoek naar een luchtdrukmeter. Deze moet voor mij wel een beetje "old school" zijn, passend bij het interieur zogezegd. Als je een tip voor me hebt, graag. Als iemand nog iets in die richting heeft liggen, houd ik mij aanbevolen.Baseman schreef :
Verstandig zou naar mijn idee zijn, in ieder geval enige vorm van controle te hebben, of een overdruk waarschuwing, of gewoon een meter.R. Korteweg schreef : Ik dacht dat het een noodzakelijk attribuut was, maar uit jouw opmerking maak ik op dat jij nu zonder meter rijdt. Wat is verstandig?
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.rspec.co.uk/index.php?main_page=prod...&products_id=198 " target="_blank">Zoiets dan?R. Korteweg schreef : Als je een tip voor me hebt, graag. Als iemand nog iets in die richting heeft liggen, houd ik mij aanbevolen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind dat eigenlijk wel een mooi exemplaar! Blauw dus!Baseman schreef :
<a href=" www.rspec.co.uk/index.php?main_page=prod...&products_id=198 " target="_blank">Zoiets dan?R. Korteweg schreef : Als je een tip voor me hebt, graag. Als iemand nog iets in die richting heeft liggen, houd ik mij aanbevolen.
www.rspec.co.uk/bmz_cache/2/26f0d3f9a979...ae.image.300x300.jpg " alt="52mm Super Blue Turbo Boost Gauge (BAR) - Click Image to Close" title=" 52mm Super Blue Turbo Boost Gauge (BAR) - Click Image to Close " width="300" height="300" />
Kun je die erbij doen voor me?
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als de HPT Turbodrukmeter makkelijk in te bouwen is wat mij betreft ok. <pre>Cees van Epenhuijsen Lidnummer 160. </pre><pre>Volvo 940 LPT 2.3 FK. LPG G3. Automaat LPG 216.000 KM</pre>Baseman schreef :
Ja, kan.ceesvane schreef : Kan je de druk eenvoudig meten met een losse drukmeter.?
Ik heb ook nog een toerenteller met drukmeter, voor de liefhebbert, origineel uit een HPT.Moet enkel het bouwjaar van de bak even nakijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Hehehe.Mr.Mukkes schreef :
wat nou Gerben, Turbo op het oog?gerryberrie schreef : Hey Bas, Ook eenmaal voor mij Groeten, Gerben
Dat hou ik voorlopig nog voor me!Wat ik wel kan zeggen, is dat het een leuk projectje wordt!
Ik zal dit een tijdje later nog wel op het forum posten.
Kan trouwens nog wel een paar maandjes duren voordat het zover is!
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
....mooi? Ik vind hem zelf voornamelijk functioneel en back to basic, maar dat is gelukkig smaakgevoelig, dus ja, dat kan en zal ik bij hem navragen. Ik had deze ook, voor ik die electronische kocht en voor de afstelling is ie perfect.Sluit hem voor de gein eerst eens aan zonder MBC, gewoon voor de fun, om te zien wat er van je 0,35 BAR standaard turbodruk nog over is.R. Korteweg schreef : Ik vind dat eigenlijk wel een mooi exemplaar! Blauw dus!
Kun je die erbij doen voor me?
Ik heb er eentje in mijn tellerbak en eentje in de schuur.Ik zal ze omwisselen, om er zeker van te zijn, dat het de goeie is, volgens mij heb jij ook een 96-er toch?De bak moet wel volledig gedemonteerd worden. Kan ik wel voor je denk, als je dat veiliger lijkt, is niet de eerste bak die ik verbouw.ceesvane schreef : Als de HPT Turbodrukmeter makkelijk in te bouwen is wat mij betreft ok.