960 gezien, hellup!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben al een tijdje op zoek naar een fijne volvo op LPG,
Nu viel mijn oog op deze adv.<a href=" auto.marktplaats.nl/volvo/373525413-volv...9-999-schuifdak.html ">volvo 960autm. alle opties nieuwe lpg g3 229.999 schuifdak!!
Een ogenschijnlijk fraai exemplaar vol opties en met een G3 installatie.
Is er iemand reeds wezen kijken bij deze auto of heeft iemand info, zou het enorm op prijs stellen.
vrgr Alfred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vaak is het dat ook, maar je kunt ook mazzel hebben. Let op, want dit is een import wagen (nieuw kenteken). Als daar mee gerommeld is, is dat moeilijker te vinden. Bij een origineel NL'se auto heb je NAP en dealers die je wat gemakkelijker nabelt. Moet dus een goed verhaal bij zitten, ondersteund met bewijs. Niet alleen boekjes want die kan ik ook invullen. Let op overmatige slijtage (pedaalrubbers, stoel(en), schone motorruimte), het motorblok moet trillingsvrij lopen stationair.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lees anders dit even door,<a href="../../node/13355">Vernieuwd: Aankooptips, </a>dan heb je wellicht iets meer info, hoewel ik moet toegeven, dat het grootste deel over redblocks gaat.alfnon schreef : Is er iemand reeds wezen kijken bij deze auto of heeft iemand info, zou het enorm op prijs stellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind de prijs vrij straf en heb het vermoeden dat er een een "grote" gastank in de achterbak ligt, hetgeen minder interessant is. Ook viel het me op dat er al enorm veel "views" waren geweest van de advertentie, zou er iets mis mee zijn?
Ik zal er eens een nachtje over slapen, ik heb namelijk ook helemaal niets aan mijn echtgenoot, haar enige commentaar is: " mooie kleur, koop maar". Tja zonder weerstand is de lol stukken minder
Een auto importeren lijkt me helemaal top, heb er op dit moment geen tijd voor, gaat nog wel gebeuren.
Alvast dank voor de input!
Alfred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Haha, wilde dat mijn vriendin wat gemakkelijker was. Die vindt een auto al snel "te duur".
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Je zou eens gewoon kunnen kijken dan weet je met een een stuk meer.
Groeten, Henk