Ik was op de VKB en kwam thuis met.........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kun je dat eens uitleggen?Carlo (als bedrijf) is toch redelijk ter zake kundig, maar nu raad je aan naar een dealer te gaan, die doorgaans absoluut minder met de 700 of 900 serie hebben of er uberhaupt iets van hebben liggen en gemiddeld ook nog, als je het daar laat maken, een derde duurder zijn.john b schreef : M.kok, vraag in elk geval een seccond opinion, bijvoorbeeld bij een echte Volvo-dealer, zonder vooraf mee te delen waarop gelet moet worden. Elke Volvo-dealer biedt een gratis inspectiebeurt aan, waarbij je met de monteur samen je auto bekijkt. Misschien valt het dan toch nog allemaal wel mee.
Ik begrijp je niet helemaal.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Ik heb ook nog een dop voor de trekhaak met de tekst "Volvo". Deze heb ik gekregen van Lieme Huib !Willem V. schreef : Gescoord:
Nieuwe set achterlichten r-w-w-r
Ruitenwissers
Rubbermatten set
Setje zijknippers wit (nog bedankt Paul !!)
Dus bij deze ook Lieme Huib bedankt !!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben de nederlandse taal vrij machtig en spreek vloeiend Engels, dus daar zal het niet aan liggen.john b schreef : "Seccond opiniön", Bas, betekent "tweede mening", liefst onafhankelijk van de eerste visie.
"Gratis" betekent: voor niks, en dat moet toch aanspreken...
Het gaat mij erom, dat het lijkt of je het oordeel van Carlo in twijfel trekt en met een sleuteldag in het vooruitzicht vind ik dat jammer.
Ben jij trouwens nog naar de VKB geweest?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja dat denken de duitsers ook dat EngelsBaseman schreef : Ik ben de nederlandse taal vrij machtig en spreek vloeiend Engels, dus daar zal het niet aan liggen.
<a href="">
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"><tbody><tr><td align="left" valign="top"><table style="margin-right: 30px;" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"><tbody><tr><td width="150" height="17" align="left">Merk</td><td align="left">Volvo</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Model</td><td align="left">240</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Type</td><td align="left">SUPER</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Bouwjaar</td><td align="left">1991</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Carrosserie</td><td align="left">Sedan</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Brandstof</td><td align="left">LPG</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Transmissie</td><td align="left">Handgeschakeld</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Cilinderinhoud</td><td align="left">1986</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Deuren</td><td align="left">4</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Kenteken</td><td align="left">-</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Bouwmaand</td><td align="left">-</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Prijs</td><td align="left">€ 9250,-</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Kilometerstand</td><td align="left">174.000 KM</td></tr><tr><td width="150" height="17" align="left">Kleur</td><td align="left">Blauw groen metallic</td></tr><tr><td align="left"> </td><td colspan="2" align="left"> </td></tr></tbody></table></td></tr></tbody></table>av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" volvorider.web-log.nl/volvorider/2010/10...r-sedan-my-1991.html "> volvorider.web-log.nl/volvorider/2010/10...r-sedan-my-1991.html
Hij maakt er een kerstcadeau van. dus zal nog even op zijn site zo staan.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko