NGK Laserline LPG-2 bougies ter test gemonteerd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb toen eerst ongeveer 30 kilometer onder wisselende omstandigheden op benzine gereden
Dit inverband dat ik begrepen heb dat de lpg computer zich aanpast aan de benzine computer
Maar geen verschil gemerkt
Misschien wil Bas het ook doen of heeft die het al gedaan en Misschien merkt hij wel verschil
Groetjes Peter67
Gasbougie gemonteerd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beetje anders: De LPG computer volgt de benzine computer. De waarden die in de benzine computer staan kunnen na een wijziging niet meer optimaal zijn. De LPG computer neemt die niet-optimale instellingen gewoon over. Om weer optimale waarden in de benzine computer te krijgen kan/moet je hem resetten. 30km is volgens de kenners te weinig om m goed op benzine in te leren en heb je een volle tank benzine nodig (tegen de 100 euro !). Ik geloof het wel, ik houd ook 25-30km aan, heb niet voor niets LPG achterinpeter67 schreef : Dit inverband dat ik begrepen heb dat de lpg computer zich aanpast aan de benzine computer
- V700 register
- Nieuw lid
-
hoe doet wouter dat dan,als die bij elke wijziging reset, dan rij je wel regelmatig op benzine
Maar misschien wil wouter hier zelf op reageren wat hij bedoelt met een reset en hoelang hij dan op benzine rijd
Groetjes Peter67
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, is niet gebeurd.Als mijn dochter wat minder dwars is over een half uurtje, kom ik eens naar Utrecht en kan ik dat gelijk even doen.Wouter1973 schreef : Ik heb de gewoonte om na elke (kleine) wijziging in setup een ECU reset te doen en opnieuw in te laten leren. Is dat hier ook gebeurd?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Haazen
- Junior lid
-
Een arm mengsel heeft idd niets met Flashlube te maken, maar volgens mij kan een arm mengsel het inslaan van kleppen bevorderen.Chilm schreef : Alsjeblieft ga je mengsel meten met een wideband sensor, flashlube gaat je daarbij niet helpen. Hoe kom je daar eigenlijk bij? Het één heeft n.l. niets met het andere te maken, (arm mengsel en flashlube gaan gebruiken).
Op benzine loopt de auto perfect en op lpg kan ik die perfectie niet geheel benaderen. Ik lever op lpg niet echt veel in, maar ik voel toch wat tegenwerking bij het maximaal accelereren.
Ik heb al een lambdasonde in de downpipe gemonteerd voor een optimale afstelling en bij Vogels-autogas hebben ze er de nodige energie ingestoken om de werking op lpg zo dicht mogelijk bij benzine te krijgen.
Alle tips zijn welkom. Ook wat betreft Flashlube.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mag ik je dan vriendelijk verzoeken dat in een eigen topic te doen, alsjeblieft?Pangaea schreef : Alle tips zijn welkom. Ook wat betreft Flashlube.
Dank je.