Taxatiedag was weer erg gezellig
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Kom snel een keertje aan. Koffie, frisje, biertje staat altijd klaar. Brabants huisje in Utrecht. Je woont 2 tennisballen slaan hier vandaan....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Ben laatst met een (lage) tandemmaster naar Vriezeveen geweest, een carport opgehaald. Op de c.c., met gps snelheid van 90 km/uur, 1:10,5! Op de km. nauwkeurig berekend, vertrek pomp, aankomst pomp.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
We zijn nog in afwachting van de rapporten van de andere wagens en we hopen dat die een dezer dagen op de deurmat zullen liggen.
Zijn zeer benieuwd. Het is alsof je een schoolrapport onder ogen krijgt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Of maken jullie nog een overzicht ervan. Is toch wel interesant om te weten waarop de auto getaxeerd worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als dat gedaan wordt, is het wellicht verstandig dit in het clubhuis te doen. Daar kunnen alleen verenigingsleden bij.Bert N schreef : Of maken jullie nog een overzicht ervan. Is toch wel interesant om te weten waarop de auto getaxeerd worden.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef : Persoonlijk heb ik er geen enkele behoefte aan om de getaxeerde waarde hier te vermelden. Het is geen geheim, maar ik wil zelf bepalen aan wie ik het wel of niet vertel. Dus ik doe er in ieder geval niet aan mee.
Groeten, Jan.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
niks mis mee maar dan liever niet hier, maar bv. via privé bericht of zo. Nogmaals het is geen staatsgeheim maar ik vind het niet prettig als dit soort info overal rondzwerft.
En de waarde voor de echte goede exemplaren is zeker niet laag. Maar het kost ook het een en ander om ze goed te houden en veel exemplaren zijn gedegradeerd tot werkhokken omdat men niet bereid is om geld in deze mooie auto's te steken. En taxatiewaarde is vervangingswaarde voor een vergelijkbare auto. De verkoopwaarde zal op dit moment 20 tot 30% lager liggen in deze economisch moeilijke tijden. Hoewel als je tijd hebt en geduld dan krijg je meestal toch wel een goede prijs.
Bovendien heb ik geen zin in de discussies die dat weer oproept bij een aantal mensen die menen dat aan geen enkele Volvo 7 of 9 serie een waarde van boven de 10k kan of mag worden toegekend.
Dus als je wat wilt vergelijken, geen probleem. Stuur me maar een mail of Pb'tje.
Groeten, Jan.