Taxatiedag was weer erg gezellig

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2010 17:05 #1083306 door V700 register
Taxatiedag was weer erg gezellig is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,
De taxatiedag was weer erg gezellig en interessant. Bedankt voor jullie komst, de rapporten volgen snel.
Ik denk dat 1 van jullie wat heeft laten liggen, stofzuigerzakken, een houten gebogen plaatje en een afdekkapje Volvo.
Spullen liggen in Lelystad, laat even weten wat te doen.
Fijn weekeinde nog!
Groeten Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2010 17:13 #1290959 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic 960
Weer gezellig gekletst, meteen mijn versnellingsbaksteunrubber opgehaald. En...., ook belangrijk, ze is niet in waarde gedaald in deze "slechte tijd". Leuke 740 van Zigo trouwens ook. Ben ook benieuwd wat de 960 van JPS, de kloon van onze Truttebol, "heeft gedaan"..... (of andersom?)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2010 17:25 #1290963 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeer geslaagd: inderdaad!
Bedankt Harry en Paul. Leuk om bevestigd te zien dat we in het bezit zijn van biezondere auto's. En dat we goede aankopen hebben gedaan. Aanschaf is toch altijd weer een gok en 'een sprong in het diepe'. Erg leuke middag gehad, ook dankzij Jan (oud-voorzitter?). Kan dit iedereen aanraden!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2010 17:28 #1290964 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zet je schrap geejee!
Leuk je ontmoet te hebben. Werk eigenlijk vlakbij en waarom we elkaar niet vaker zien? De mijne werd € 1500,- meer geschat. Tsja... Was wel duidelijk toch?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2010 18:05 #1290973 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed vermaakt
Ook ik heb me vandaag goedvermaakt, mooie auto's gezien en er geen spijt van dat ik aan deze dag heb deelgenomen. Paul bedankt voor de organisatie.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2010 18:20 #1290980 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic eigenlijk niet...
Hé J.P.S.,
Tuurlijk zet ik me schrap! Die meerwaarde zit h'm dan in een gasinstallatie. Het exact hetzelfde taxatiebedrag heeft "Brutus", van onze oud voorzitter Jan S., 2 jaar geleden ook verkregen. Maar ja, ik ben persoonlijk niet zo'n "gasman". Daar moet je op koken, toch....? Onze "Truttebol" gaat in overleg met mams "Opoe", en zal het voorleggen aan "Hr. Bommel". (Zijn we "gestoord"of niet? In ieder geval wel "prettig" gelukkig.) 

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2010 19:00 #1290986 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Het blijft mensenwerk
Hallo Geejee & Co,
het blijft mensenwerk en het gaat er om dat we een goede vervangingswaarde op papier hebben voor het vreselijke geval dat.........
Voor de rest zijn onze auto's waard wat de "prettig gestoorde mensch" er voor over heeft. Bovendien krijg je amper 2% rente van je geld op de bank dus ik "beleg" het liever in degelijk zweeds en duits staal. Beleef ik er tenminste ook nog veel plezier aan.
Op gas koken we thuis naar volle tevredenheid ( getuige mijn postuur) en ook het rijden op gas doe ik al sinds 1979.
Heer Bommel laat Opoe groeten en gas vindt ie prima, maar niet voor zichzelf. Hij blijft, zoals het een echte Heer van Stand betaamt, genieten van een royale slok euro 98.
De taxatiedag was harstikke leuk, de auto's van de heren JPS zijn echte toppers en ik heb ervan genoten.
Paul en Harrie, heel hartelijk bedankt en je kunt Heer Bommel alvast noteren voor zijn 3 jaarlijkse rapportage voor de komende taxatiedag in 2011.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2010 21:53 #1291022 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Altijd fijn
't Was weer goed geregeld, Paul.
Ook de heren van Verkerk verdienen een compliment, want waar maak je nu mee dat een verkoper even vriendelijk de koffiekan komt vullen terwijl er in de werkplaats vijf man onder een Toyota staan?
Ik kreeg vandaag bevestigd dat ik werkelijk een 'echte' W123 heb gevonden en gekocht. Een goed gevoel als je er dagelijks mee op de weg zit.
En toch krijg ik nog altijd weemoed als ik die 940's zie... Ik zou bijna gaan wachten tot de SAAB van mijn vrouw de laatste adem uitblaast
Het blijft een goed kluppie dit. Groet,
Joost

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2010 22:37 #1291032 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Fotogalerij bij?
Hallo getaxeerden
Mocht er behoefte zijn aan een fotogalerij voor vandaag gedurende de taxatiedag genomen foto's, hier op de site, laat het dan even weten.  Dan maken we die aan.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2010 11:10 #1291054 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meerwaarde in een gasinstallatie?
Ha Geejee,
Ben je nou niet een beetje in de war? Naar mijn weten bezit onze 960 geen gasinstallatie.
Wel rijdt 'ie het lekkerst op 98 (loodvrije benzine), die dan ook, vanwege de prijs, vooral in Luxemburg en in Zwitserland wordt getankt. Hij trekt dan veel beter en lijkt ook veel zuiniger (tussen de 1 op 10/11 is dan mogelijk). Ook een, oudere, Mercedes rijdt hier veel prettiger mee. In Nederland tank ik meestal 95, hoewel ik 'm dan veel 'chagrijniger' vind rijden. Ben benieuwd of meer eigenaars dit ervaren.
Je hebt een aardig wagenpark. Ben benieuwd naar je 760.

Moderators: Jerry Stam