Ik ga naar de VKB en kom op ...
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2010 19:19 #1291960
door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic Maar één
dag, en wel Zaterdag. Misschien komt m'n zoon mee.
Mazzel
Mazzel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2010 20:30 #1291966
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic beetje gelijk
Een CX kan inderdaad iets meer "verstouwen", Michael, maar niet meer kuub. Het scheelt slechts..........
8 liter. (2120 voor de Volvo en 2128 voor de CX). Maar die 8 flessen cola kunnen dan weer met gemak bij het reservewiel of in de wielbakken, en bij de CX kun je de inhoud, van die Cola-flessen dan, gebruiken als roestverwijderaar.
av JB
8 liter. (2120 voor de Volvo en 2128 voor de CX). Maar die 8 flessen cola kunnen dan weer met gemak bij het reservewiel of in de wielbakken, en bij de CX kun je de inhoud, van die Cola-flessen dan, gebruiken als roestverwijderaar.
av JB
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2010 20:37 #1291968
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Van twee walletjes
haha, grappig hoor, die cx discussie. had eergister met mn maat hetzelfde gesprek! De CX is van hem en heeft m net, gekocht voor E1.000,-. weliswaar hard en geen roest maar in de eerste week is de blower ermee gekapt, de ruitenwissers ook, is de uitlaat eronderuit komen zetten en wil dat ding soms wel en soms niet op slot.
Heb altijd een warm hart voor Citroen gehad, heb er ook een aantal met plezier versleten. Alleen heb ik nu toch veel liever de Volvo!
Om de simpele reden dat ik met Citroen bezig was om dat ding op de weg te houden en bij Volvo kan ik lekker bezig zijn met verbeteren
Is veeeelll leuker!
Dus voor de VKB ook de nodige centjes opzij gezet om toch een paar leuke goodies op de kop te kunnen tikken, puur als verwennerij...
Heb altijd een warm hart voor Citroen gehad, heb er ook een aantal met plezier versleten. Alleen heb ik nu toch veel liever de Volvo!
Om de simpele reden dat ik met Citroen bezig was om dat ding op de weg te houden en bij Volvo kan ik lekker bezig zijn met verbeteren
Is veeeelll leuker!
Dus voor de VKB ook de nodige centjes opzij gezet om toch een paar leuke goodies op de kop te kunnen tikken, puur als verwennerij...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2010 20:47 #1291970
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zaterdag
Oook ik kom zaterdag met 2 buurtgenoten:) c.q clublid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2010 20:26 #1292088
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Roesten
John, een vroege 740 roest net zo hard als een CX uit een middelmatig jaar. Verder is elk deel van een kuub natuurlijk in kuub uit te drukken, maar laten we daar niet over in discussie gaan. Een CX is hoe dan ook een stuk specialer dan een 700. Ik ben trouwens blij dat ik niet voor mijn dagelijkse vervoer afhankelijk ben van de CX
Tegen alle verwachtingen in ben ik er overigens toch waarschijnlijk op zaterdag. Ik laat de vuurtoren van Scheveningen voor wat 't is.
Tegen alle verwachtingen in ben ik er overigens toch waarschijnlijk op zaterdag. Ik laat de vuurtoren van Scheveningen voor wat 't is.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2010 22:15 #1292111
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic roest
Michael, als ie al roest, de 740, dan roest ie in elk geval veeeeel langer dan een CX (special).
av jb
av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2010 15:02 #1292275
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas
Had op de sleuteldag al geroepen dat ik sowieso zou komen, en had er ook erg veel zin in, maar heb helaas volgende week 4 tentamens die gehaald moeten worden dus moet ik afhaken..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2010 20:37 #1292319
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eingelijk.
Zo als het er nu naar uit ziet, kom ik morgen ook even kijken, samen met Isis, als ze zin heeft.
Niet specifiek ergens naar op zoek, gewoon eindelijk een keer er geweest zijn is al leuk.
Niet specifiek ergens naar op zoek, gewoon eindelijk een keer er geweest zijn is al leuk.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2010 20:44 #1292321
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Onze stand
Hallo Bas
Vergeet onze stand niet, er staan een paar leuke auto's.
groetjes
Mathy
Vergeet onze stand niet, er staan een paar leuke auto's.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2010 20:47 #1292322
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zekers.
Zekers, ga ik ook even kijken natuurlijk, kijken hoe die slideshow loopt op het touchscreentje, hoe de print van Willem eruit ziet en ik hoorde dat er nog iets te koop was ook, dus ga vast even na welke factors ik allemaal nog mis....Mathy schreef : Vergeet onze stand niet, er staan een paar leuke auto's.
Moderators: Jerry Stam