wegenbelasting omlaag...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kun je dat ook ergens mee onderbouwen?Mathy schreef : a) die rijden bijna allemaal op LPG
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hier een bericht uit een kakkerswijk onder de rook van 020, alwaar het wagenpark hoofdzakelijk bestaat uit Range Rover's in de meestal supercharged uitvoering, Q7's en X5 en 6'en. LPG? woehahahaha!
Daar hebben ze hier écht nog NOOIT van gehoord. Het is hier allemaal benzine. Soms een diesel, handig voor de paardentrailer.. Ja, ik ben een vreemde eend in de bijt met een aftandse 86'er 745
- V700 register
- Nieuw lid
-
U woont in Amstelveen?vattumannen schreef : Hallo mannen,
Hier een bericht uit een kakkerswijk onder de rook van 020, alwaar het wagenpark hoofdzakelijk bestaat uit Range Rover's in de meestal supercharged uitvoering, Q7's en X5 en 6'en. LPG? woehahahaha!
Daar hebben ze hier écht nog NOOIT van gehoord. Het is hier allemaal benzine. Soms een diesel, handig voor de paardentrailer.. Ja, ik ben een vreemde eend in de bijt met een aftandse 86'er 745
Maar nee, SUV's zie ik nauwelijks op LPG. Ja, oude Cherokee's wellicht. Mijn pa vult zijn 4.7 Grand Cherokee ook gewoon met Euro 95.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wordt tijd dat ik die lui ga vertellen over m'n bankrekening. Schijnbaar hebben die geld teveel.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben ik helemaal me eens.mvloo schreef : Hoe dan ook mogen van mij het gebruik meer belast worden dan bezit.
Gewoon een auto voor iedere dag van de week
En voor zondag 2.
En ik rij toch niet of nauwelijks in de spits dus voor mij had het anders gemogen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar ik moet zeggen dan praten we niet over de grootste geld weg gooi actie die bij Joure licht De mega rontonde met 3 rijstroken das het enigste punt wat soms een beetje tegen zit maja dan zijn er nog legio alternatieven.
maar brandstof prijs omhoog is wel zo eerlijk des de groter is de reden voor mij om over te stappen op gas haha als die WB dan toch omlaag gaat kan dat goed uit, en dan meteen een station Hmmm zie mezelf al rijden haha.
groeten Tom,
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Vergeet niet dat hogere brandstofprijzen funest zijn voor auto's als de onze die wat meer gebruiken. Er zullen dan meer van onze auto's op de sloop belanden. Waardoor er minder onderdelen nodig zijn en dus ook minder onderdelen verkocht zullen worden. Waardoor er meer ongebruikte onderdelen in de schrootpers landen. Waardoor er minder makkelijk onderdelen te krijgen zullen zijn en die onderdelen die nog verkrijgbaar zijn duurder zullen worden. Wat er weer voor zal zorgen, dat er nog meer van onze auto's op de schroothoop landen. Waarmee de cirkel rond is.
groetjes
Mathy