wegenbelasting omlaag...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Want als ik ergens een takkehekel aan heb, zijn het Priusrijders met hun getrut of juist racen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ja, gelijk doen. Alles in de brandstofprijs. Volgens de krant van vandaag liggen er 641 tankstations binnen 20 km van de grens. Die gaan dan allemaal dicht. 641 x ??? mensen de WW in. Minimaal, want met een extra verschil van 35 cent per liter loont het zich ook, om verder te rijden.
groetjes
Mathy (die tanken in Nederland nu al probeert te mijden als de pest en daar best goed in is)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Henk, wie zijn "ze" dan, en hoe doen ze "het" dan in Duitsland???
av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Gemiste kans om km beprijzing niet in te voeren. Zeker voor eigenaren van meerdere wagens.
Net als de gemiste kans om de hypotheekrente aftrek te hervormen.
Het land wordt er verre van beter op. En de hervorming komt toch. De vraag is niet of het komt maar wanneer. Dus dit kabinet zorgt voor onzekerheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben wel heel benieuwd wat er met LPG gaat gebeuren. Stijgt vast mee, maar hopelijk procentueel en niet absoluut. Naar ik begreep belast LPG het milieu minder. Hoewel de komende regering me niet heel groen overkomt, hoop ik toch dat er rekening gehouden wordt met 'ons'.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
av jb
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
a) die rijden bijna allemaal op LPGb) die betalen meer per jaar aan wegenbelasting dan menigeen betaald voor de aanschaf van een nieuw eco-autootje. Dat helemaal geen wegenbelasting betaald. Wat dan weer gecompenseerd wordt door de rest voor de kosten op te laten draaien.henk 940LPT schreef : En ook de bestuurders van de "PC Hooft" tractoren gaan meer lappen met die zuipende bakken. Op zich best redelijk.
groetjes
Mathy (die geen interesse heeft in de "PC Hooft" maar wel in de daar rijdende tractoren)