Tripje naar Berlijn voor een Leer interieur van een 960 :) DE FOTO'S

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2010 01:06 #1289142 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic clubbing

Eenvriend van me heeft in Berlijn een leuke "club"op een voormalig vliegveld. Er  is a.s. zaterdag een leuk feestje...
<a href=" www.silverwings.de/cms/index.php?id=36&a...ache=1&tx_ttnews [tt_news]=336&amp;tx_ttnews[backPid]=35" target="_blank" onclick="window.open(' www.silverwings.de/cms/index.php?id=36&a...ache=1&tx_ttnews [tt_news]=336&amp;tx_ttnews[backPid]=35','','');return false;">KLIK</a>

groet Rudiger

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2010 22:49 #1289393 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weer terug!
Zo dat was een flinke trip!
om 5:00 uur een vriend opgehaald en om 5:30 vertrokken naar Berlijn.(bernau boven Berlijn)
Om 12:30 waren we op locatie. Beetje vreemde oud DDR omgeving. Naast een oude kazerne van de DDR. Oud fabrieksterrein. Het was even zoeken maar we vonden de loods van de sloper. Zat zelf lekker aan de koffie maar er kon geen bakkie vanaf.hij moest wel lachen omdat wij er 660 km op hadden zitten.Snel alles in de auto en toen op naar Berlijn.
We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt en 6 uur door Berlijn gelopen.Mooi weer, lekker gegeten en wat gedronken en om 19:30 uur weer naar huis.Er was van alles te zien en te doen.Erg mooie stad met veel cultuur, Ik ga er binnen kort nog eens heen met mijn vrouw maar dan een weekeind. Het was zo mooi dat ik was zelfs vergeten waarvoor ik eigenlijk kwam.
1300 km op een dag is best veel maar wel te doen in een volvo 960.De Volvo heeft het goed gedaan. Niet harder dan 140 gereden want hierboven ging hij trillen. Ik denk dat de banden gebalanceerd moeten worden.Toen mij vriend op de terug weg het laatste stuk reed zijn we wel een keer geflitst. Ik weet  niet hoe hard we reden maar het was net voor een afslag. van onbeperkt in eens naar 100, toen 80 en toen 60.. Voor de 60 zag ik de flits. :(
Met de lading in de auto hing hij achter wel een beetje door. Hier moet ik eens naar gaan kijken.Onderweg, na het tanken wilde de auto moeilijk starten. Misschien door de hitte?Even later niets aan de hand.Wel een beetje olie bijgevuld. Dit was ik vergeten en ik heb er net geen liter bij gedaan.
Eenmaal thuis ('s nachts) moet ik wat meer gas geven als ik in de eerste versnelling op trek. Anders stottert hij en lijkt het er op dat hij afslaat.Op benzine doet hij dit niet. Ook dacht ik een beetje gas te ruiken.
Verder een setje leer rijker. De bestuurders stoelbekleding heeft aandacht nodig maar alles werkt perfect. Ik heb de bekleding er al afgehaald.Van de week mijn eigen stoel er uit en de bekleding overzetten. Dan ben ik een electrische stoel rijker.Met mijn oude stoel  maak ik dit setje weer compleet  en is te koop!Er zit ook een kinderzitje in de achterbank.Beige bekleding. De rug leuning heeft een gat en de ziiting is niet zo mooi meer.Niet kapot!  Misschien laat ik de hoes nog maken nu hij eraf is.
Foto's van het avontuur en de bekleding volgen.

groetjes,
Martijn

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2010 23:44 #1289399 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Moers
Hallo Martijn
Die flits, dat was niet toevallig bij Moers?  Die heeft mij al drie keer te pakken gehad.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 13:59 #1289449 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic b-stijl?
Dat er speakers konden zitten in de d-stijl wist ik, maar b-stijl? Nooit gezien geloof ik. Maar dus gewoon aangesloten op die van de achterdeuren? Zonder filters oid (of zitten die in de speaker verwerkt?)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 19:44 #1289480 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Filters
Hallo HJ
Zonder aparte filters.  Of ze in de speakers zitten kan ik je niet vertellen, maar voor de prijs die die dingen nu nog op moeten brengen (126 euro nogwat meen ik) zou je bijna zeggen van wel.
Als je "B-stijl speakers" ingeeft in de zoekfunktie (links boven) kom je meer informatie tegen over deze speakers.
groetjes
Mathy

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 21:33 #1289496 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic slechts 180?
Hoezo "slechts" 180 pk? Lees de specificaties er op na, en laat dan je voorkeur maar eens weten.

av(90) jb met ook speakers in de b-stijlen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 12:15 #1289673 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foto's
Hier de foto's van het dagje Berlijn.
<a href=" www.adhermansfotografie.nl/berlijn/ "> www.adhermansfotografie.nl/berlijn/

groeten,
Martijn

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 12:54 #1289682 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic genot
Erg mooie foto's zitten er bij.
Veel foto's zijn een genot om naar te kijken.
Die van Lenin zou ik wel als achtergrondje willen hebben, gewoon als grapje
Ik neem aan dat de fotos bij de Brandenburger tor een beetje geshopt zin? Of het is wel heel dikke make-up..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 16:37 #1289708 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet

Jeroen schreef : Erg mooie foto's zitten er bij.
Veel foto's zijn een genot om naar te kijken.
Die van Lenin zou ik wel als achtergrondje willen hebben, gewoon als grapje
Ik neem aan dat de fotos bij de Brandenburger tor een beetje geshopt zin? Of het is wel heel dikke make-up..

Nee niet geshopt maar een Nikon D700 !
960 2.5 24v 1995 LPG LPI Estate

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 16:57 #1289711 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ehm

mvdijck schreef : Nee niet geshopt maar een Nikon D700 !

Leuk, maar zegt niks. Welke objectieven?

oh nee, het gaat uiteindelijk om de fotograaf, dat was het...

Moderators: Jerry Stam