Tripje naar Berlijn voor een Leer interieur van een 960 :) DE FOTO'S
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hoe wil je de betaling regelen als iemand iets besteld? Overmaken naar Duitsland duurt volgens mij drie werkdagen. En waar moet die persoon bestellen, bij jou of bij de winkel in jouw link?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Om je kosten er (nog verder) uit te halen: sets winterbanden uit Duitsland meenemen! Stukken goedkoper en hier goed te verkopen; het is 'het seizoen' zal ik maar zeggen...
Rij voorzichtig, denk aan het Duitse inhalen, en veel plezier!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Kwaliteitsspul en goede levering, soms een beetje duur, maar dat zijn de meeste Duitsers. Heb er al een compleet gasklephuis en o.a. de 960 bekerhouder / console van.
Ga zo even kijken of je nog iets voor me mee kunt nemen
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De speakers in de D en B stijl zitten aangesloten op de speaker in de achterdeuren volgens de schema's. Dus ook bij een "gewone" radio worden die gebruikt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
bladveertje is er zo onder gezet weet ik inmiddels en ik meende dat hier op de site zo nu en dan iemand een V90 zocht, dus het was een hint. Het lijkt me dat je als je wat van de prijs af kunt krijgen, je goedkoop zo'n ding op de kop kan tikken die niet perse slecht hoeft te zijn. Hij heeft overigens wel ecc.hjkort schreef : Waarom zou je die v90 uit duitsland mee willen? Hangt in de kont, dus tijd voor nieuw spul, geen lpg (toch), geen bigfront radio (dus ook geen speakers in de d-stijl?), geen automatische airco, koplampwisser aan de ene zijde ligt dood... Heeft slechts 180 pk en de "volle" 204, en die bijna 2 ton is ook geen verkoopargument. Gewoon laten staan en verder zoeken. Of gaat het om de extra winterbanden?
@geejee: wij gaan binnenkort nog wel eens op pad makker, maar dan voor iets veel mooiers!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik vind het wel raar, dat ze dit ding aanprijzen als een Volvo 960 II 94-96 Stellmotor Heizung Lüftung Gebläse, terwijl het duidelijk een balg is voor de Cruise control, die dan overigens met 5 euro niet zo duur is.Bitte wartenBild nicht verfügbarLeidsekade schreef : Onlineteile is een prima aanbieder op eBay.
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
link.marktplaats.nl/382891658