Tripje naar Berlijn voor een Leer interieur van een 960 :) DE FOTO'S

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 00:38 #1288996 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hoe en wat
Hallo Martijn
Hoe wil je de betaling regelen als iemand iets besteld?  Overmaken naar Duitsland duurt volgens mij drie werkdagen.  En waar moet die persoon bestellen, bij jou of bij de winkel in jouw link?
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 02:15 #1288998 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Raamschakelaars
Ha, daar komen de raamschakelaars vandaan die bij Jerry, Geejee en ondergetekende in de auto zitten/komen. Moeilijk communiceren met ze (hun Duits is nog onbegrijpelijker dan het mijne), maar uiteindelijk toch gelukt. En 't is al verdeeld over drie Volvo's, dus uiteindelijk prima gegaan!
Om je kosten er (nog verder) uit te halen: sets winterbanden uit Duitsland meenemen! Stukken goedkoper en hier goed te verkopen; het is 'het seizoen' zal ik maar zeggen...
Rij voorzichtig, denk aan het Duitse inhalen, en veel plezier!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 09:23 #1289006 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Banden uit Duitsland
Even een tip voor de goedkope banden, er worden ook goedkope nieuwe winterbanden aangeboden maar deze zijn rund erneuert (lees gecoverde banden). En als je midden in Berlijn moet zijn of even wilt gaan kijken met de auto, zorg voor een Umweltplakkette, en niet fout parkeren je auto word zonder pardon weggesleept en op een andere plaats neergezet. En de print kan oplopen tot € 300,00. Veel plezier in het mooie maar drukke Berlijn.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 09:58 #1289010 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Onlineteile
Onlineteile is een prima aanbieder op eBay.
Kwaliteitsspul en goede levering, soms een beetje duur, maar dat zijn de meeste Duitsers. Heb er al een compleet gasklephuis en o.a. de 960 bekerhouder / console van.
Ga zo even kijken of je nog iets voor me mee kunt nemen ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 10:35 #1289012 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wie
Ik heb het niet over onlineteile.de.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 10:54 #1289013 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook niet voor de helft
Waarom zou je die v90 uit duitsland mee willen? Hangt in de kont, dus tijd voor nieuw spul, geen lpg (toch), geen bigfront radio (dus ook geen speakers in de d-stijl?), geen automatische airco, koplampwisser aan de ene zijde ligt dood... Heeft slechts 180 pk en de "volle" 204, en die bijna 2 ton is ook geen verkoopargument. Gewoon laten staan en verder zoeken. Of gaat het om de extra winterbanden? ;)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 13:01 #1289032 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic B en D
Hallo hjkort
De speakers in de D en B stijl zitten aangesloten op de speaker in de achterdeuren volgens de schema's.  Dus ook bij een "gewone" radio worden die gebruikt.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 13:36 #1289039 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ach

hjkort schreef : Waarom zou je die v90 uit duitsland mee willen? Hangt in de kont, dus tijd voor nieuw spul, geen lpg (toch), geen bigfront radio (dus ook geen speakers in de d-stijl?), geen automatische airco, koplampwisser aan de ene zijde ligt dood... Heeft slechts 180 pk en de "volle" 204, en die bijna 2 ton is ook geen verkoopargument. Gewoon laten staan en verder zoeken. Of gaat het om de extra winterbanden? ;)

bladveertje is er zo onder gezet weet ik inmiddels en ik meende dat hier op de site zo nu en dan iemand een V90 zocht, dus het was een hint. Het lijkt me dat je als je wat van de prijs af kunt krijgen, je goedkoop zo'n ding op de kop kan tikken die niet perse slecht hoeft te zijn. Hij heeft overigens wel ecc.
@geejee: wij gaan binnenkort nog wel eens op pad makker, maar dan voor iets veel mooiers!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 14:06 #1289044 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan best.

Leidsekade schreef : Onlineteile is een prima aanbieder op eBay.

Maar ik vind het wel raar, dat ze dit ding aanprijzen als een Volvo 960 II 94-96 Stellmotor Heizung Lüftung Gebläse, terwijl het duidelijk een balg is voor de Cruise control, die dan overigens met 5 euro niet zo duur is.Bitte wartenBild nicht verfügbar

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 21:50 #1289119 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic matset
Ook nog een nieuwe velours mattenset nodig voor de 960 en S/V90? Op Marktplaats staat een nieuwe set voor 79 euro.

link.marktplaats.nl/382891658

Moderators: Jerry Stam