vriesplug
- André Struis
- Nieuw lid
-
Niet zo moeilijk doen, tis toch ook leuk.
Wellicht hebben we, als de zeespiegel ECHT gaat stijgen binnenkort allemaal een boot nodig...............
Doe mij dan een boot met een Volvo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
kan Kooistra nog meelezen?henk 940LPT schreef : Verplaatst naar kletshoek, voor alle niet-Volvo 700 gerelateerde zaken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In ieder geval bedankt voor de serieuze reacties....
- Marc van der Marek (GAST)
- Platinum lid
-
ALs het uitlaatspruitstuk lek is (intern), kan er ook druk van uitlaatgassen op het systeem bijkomen. Welke vriesplug vliegt eruit eigenlijk? Er zijn er nogal wat.
Het terugslaan van een gebruikte vriesplug is niet zo effectief denk ik.
Je kan trouwens alle documentatie van alle Penta blokken nog downloaden van hun site: <a href=" www.volvopenta.com/VOLVOPENTA/BENELUX/NL...duction_engines.aspx "> www.volvopenta.com/VOLVOPENTA/BENELUX/NL...duction_engines.aspx
- V700 register
- Nieuw lid
-
De uitlaat zit niet dicht, heb ik al nagekeken, ik heb een nieuwe vriesplug gebruikt. dan zal hij toch helemaal uit elkaar moeten,
zit niks anders op. Kan het eventueel de thermostaat klep zijn die niet opengaat? wel eruit gehaald en in een pan met water ging hij wel open.
War de documentatie betreft, welke moet ik hebben, ik weet dat het een b20 is maar voor de rest weet ik eigenlijk niks.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan zijn, maar dit is een forum dat zich op de Volvo 700 serie automodellen richt. Dus de 740/760/780, 940/960 en de S/V90, zoals ook vermeld in de balk bovenin op de site. Vandaar de verplaatsing naar de kletshoek.Kooistra schreef : een volvo moter is en blijft toch een volvo moter, ook al bouw ik hem op een fiets.
De Kletshoek is voor iedereen toegankelijk (verenigingsleden en niet-leden), het clubhuis is alleen zichtbaar/toegankelijk voor verenigingsleden.
- Platinum lid
-
Er zit een typeplaatje op, naast de benzinepomp.
Je kan ook op Volvolvo of V44 forum kijken, wat meer ervaring met B20's daar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Platinum lid
-
De koperen buizen die over het blok lopen loshalen en in een badje soda uitkoken, dat soort dingen.