Voordelig geprijsde 940 turbo G3 met airco op MP
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij die van mij (299.9xx) wel, alles recht. Overigens zou zo'n teller alleen niet reden moeten zijn om de auto te laten staan maar wel om goed op te letten (klopt de documentatie, geen overdreven slijtage voor bijna 3 ton).Wouter1973 schreef : Het is een mechanisch systeem dat onderhevig is aan slijtage, dus krijg je die scheefstand van sommige rollen niet ook bij een auto die op 'natuurlijke wijze' zijn kilometers heeft gemaakt? Met andere woorden: als je een willekeurige 940 pakt en daar de teller van bekijkt, staat dan alles keurig recht?
- V700 register
- Nieuw lid
-
p.s. Harnt de documentie van de turbo klopt wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bovendien, de kilometerstand maakt mij persoonlijk bij oude Volvo's niet zoveel uit, als de techniek goed is, is-ie goed!
Mits het interieur netjes is en alles werkt zonder dat groot onderhoud gedaan moet worden, is de prijs volgens mij prima.
<u>EDIT</u>: Oeps, ik zie het: het is een 2005 kenteken, ik liet me in de war brengen door de "RK" ! De rest van mijn verhaal blijft echter bestaan hoor!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hangt wat achterover en op andere foto helt wat over, Nivomats?
Groet Mart
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heeft volgens de RDW een cilinderinhoud van 1986 cm3 met 114 kW vermogen. HPT (B200FT?) dus en die mocht van Volvo turbo heten en een drukmetertje hebben. Dit in tegenstelling tot de 2.3 LPT (B230FK), die officieel geen turbo mocht heten.Mart schreef : Heeft zelfs een Turbo meter bij deze uitvoering.
In Italië werd deze uitvoering (langer dan elders) verkocht vanwege de lagere wegenbelasting op auto's met motors kleiner dan 2 liter.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan is het dus een Hpt i.p.v. een Lpt, wat ook weer niet helemaal opgaat want ik heb een revmeter van een Hpt in mijn Lpt gezet vanwege dat turbodrukmetertje ;b Maar meestal klopt het wel dat het dan een Hpt is.Mart schreef : Heeft zelfs een Turbo meter bij deze uitvoering.Mijn Polar 1998 heeft zwarte tellers,hier een nieuwe Klok?
Groet Mart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pietjeprecies schreef :
Heeft volgens de RDW een cilinderinhoud van 1986 cm3 met 114 kW vermogen. HPT (B200FT?) dus en die mocht van Volvo turbo heten en een drukmetertje hebben. Dit in tegenstelling tot de 2.3 LPT (B230FK), die officieel geen turbo mocht heten.Mart schreef : Heeft zelfs een Turbo meter bij deze uitvoering.
In Italië werd deze uitvoering (langer dan elders) verkocht vanwege de lagere wegenbelasting op auto's met motors kleiner dan 2 liter.
Mijn estate 2.0T was beduidend lichter, meer dan 100 kg verschil??Alleen vanwege een LPG installatie??
Loont dan niet echt meer de moeite. Een 960 zit op dat gewicht. Andere prijs dat wel.
groet,
Jacow