iPad en forum - werkt xxxx goed
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ten eerste: Safari is er ook voor andere platformen.Jeroen schreef : Apple kan er niet goed mee overweg, maar dat ligt de rest van de wereld volgens apple.
Ten tweede: Google Chrome (zelfde engine als Safari, maar voornamelijk op Windows gebruikt, denk ik) werkt ook niet 100% samen met dit forum (en/of drupal?): signature niet te editen, opmaak in editor (zoals cursief en doorhalen) werkt niet.
Aan wie ligt het dan? Mij lijkt het dat websites met zoveel mogelijk browsers moeten samenwerken, zeker als die voldoen aan de W3C standaarden. Dat het niet altijd gelijke tred houdt met de laatste ontwikkelingen kun je natuurlijk niemand kwalijk nemen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
als het werkt waarom zou je het dan gaan vernieuwen???? als wij nog banden op onze bakstenen hebben zitten met een profiel van 8 mm gaan we ze toch ook niet vernieuwen,snap die pc wereld niet nu hebben ze de ipad en over n week hebben ze weer een andere versie, kleiner,makkelijker,luxer,een roze ipv een wittte, owja volgende upgrade is een spiegel functie heb je geen spiegel meer nodig in de badkamer
Ik zal wel te simpel denken, voor de mensen die deze technologie bij kunnen houden en aan kunnen schaffen ga zo door daar is de staat blij, (daarom rook ik nog steeds anders is de staat straks blut)

G-loeten Tom,
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Firefox ook en die doet het ook minder goed met Drupal dan Camino, wat ook banden heeft met Mozilla, maar puur voor de Mac geschreven is. De editor van Drupal werkt niet echt geweldig met Camino, maar de rest werkt tenminste fatsoenlijk. Drupal schijnt Apple niet te willen ondersteunen. En van Microsoft is algemeen bekend, dat die zo arrogant zijn, dat ze menen eigenhandig hun eigen standaards erdoor te kunnen drukken.Pietjeprecies schreef : Ten eerste: Safari is er ook voor andere platformen.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat eerste dachten ze in het oostblok ook. Daarom werden daar decennia lang dezelfde auto's gebouwd.TGTF schreef : als het werkt waarom zou je het dan gaan vernieuwen????
...
Ik zal wel te simpel denken, voor de mensen die deze technologie bij kunnen houden en aan kunnen schaffen ga zo door daar is de staat blij...
Als je niks nieuws te bieden hebt, waarom zou iemand dan jouw product kopen? Voor een product dat niet gekocht wordt, heb je ook geen mensen nodig die het maken en verkopen. Laten we die lekker thuis zitten.
Hoe je het ook wendt of keert, we hebben onze relatieve rijkdom te wijten aan het feit dat we consumeren. En daar profiteert niet alleen de staat van, daar profiteren we allemaal van. Maar als je dat niet wilt, is er ergens in Afrika, Azie of Zuid-Amerika nog wel een plek te vinden, waar ze minder geld uitgeven dan bij ons. Waar ze niet even met hun mobieltje kunnen bellen, met hun computer een forum kunnen bezoeken of op een plaat beeldscherm naar een WK kunnen kijken.
groetjes
Mathy (die al 25 jaar een computer heeft, maar toch echt de iMac gebruikt om te internetten. Lang leve de innovatie!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt helemaal.Pietjeprecies schreef :
Ten tweede: Google Chrome (zelfde engine als Safari, maar voornamelijk op Windows gebruikt, denk ik) werkt ook niet 100% samen met dit forumJeroen schreef : Apple kan er niet goed mee overweg, maar dat ligt de rest van de wereld volgens apple.
Maar hoor je iemand zeuren dat een ander het maar voor Google moet oplossen?
Dacht het niet... En dat is precies wat ze bij Apple wel altijd doen
Ze maken echt retemooie spullen en hun marketing is second to none. Maar als je daar doorheen kijkt ligt het net effe anders.
Je 4G doet het niet? Apple doet er niks aan, (ja, een hoesje) maar zegt alleen dat andere smartphones er ook last van hebben.
geen VB "want daar geloven we niet in"
Geen Flash want dat "is niet van ons"
Het is een gesloten systeem met niemand die er bij mag komen, tenzij onder hun voorwaarden,
Prijskartels, (probeer maar eens een mac ergens goedkoper te krijgen.) Alleen aangewezen bedrijven mogen repareren tegen torenhoge uurtarieven.
etcetcetc.
Het zijn allemaal dezelfde monopolistische trekjes als Microsoft . En dat mag van mij hoor, maar verwacht dan ook geen steun van die kant. Of van de open source kant.
Is er al een <a href=" www.techeye.net/hardware/toshiba-announc...-and-android-netbook " target="_blank">3D laptop van Apple trouwens?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat heeft er niks mee te maken. Apple gebruikt wel meer dat niet van hun is. Apple was ooit de eerste die computers verkocht, waar je geen diskettes meer in kon stoppen. Niet meer nodig. Flash is End of Life. En de versie voor de Apple belastte de CPU heel lang veel te zwaar. Adobe heeft daar pas recent wat aan gedaan. Maar dus veel te laat. HTML 5 komt eraan.Jeroen schreef : Geen Flash want dat "is niet van ons"
groetjes
Mathy
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gezien de grote getalen Iphone en wellicht ook Ipad gebruikers hier wil ik toch vragen of er eens serieus naar gekeken kan worden om het forum ook toegankelijk te maken voor de iphone en ipad gebruikers.
Alvast bedankt!
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die oplossing voor Drupal-sites staat hier ook beschreven:
<a href=" learnbythedrop.com/drop/165 " target="_blank"> learnbythedrop.com/drop/165
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Paul