iPad en forum - werkt xxxx goed
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Heerlijk ding, en je kan er ook zo goed mee surfen op het internet.
De vaste pc/laptop, gaat daarom steeds minder aan thuis.
Echter ik merkte gisteren en vandaag dat ik er geen PB's mee kan sturen omdat ik niet in het tekstveld kan komen.
Het onderwerpveld en het trefwoordveld wel. Misschien dat het mijn onwetendheid is, of iets gemakkeliks technisch.
Hebben anderen hier ook last van?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Je zou eens moeten kijken of je dit wel kunt indien je het andere thema kiest bij "Profiel en instellingen".
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik gebruik Camino op de iMac, geen idee of die ook op de iPad te installeren is.
groetjes
Mathy
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb er een paar geprobeerd (dank voor de ideeen hierboven) de operabrowser voor iphone is er nog niet voor iPad en werkt niet ideaal op iPad.
Indien nodig kan ik er wel berichten en PB's mee typen, maar niet ideaal. Ook het omschakelen van het V700 template bood geen soelaas.
Maar even wachten op een goede browser voor iPad die het forum wel ondersteunt (en geen safari is)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarmee kan je spijkers in hout slaan.
Nu koop je een schroevendraaier.
Ge-wel-dig ding roepen mensen dan. En dat is natuurlijk ook zo.
Maar kun je er spijkers mee timmeren?
Nee.
alleen... ligt dat aan de spijker of ligt het aan de schroevendraaier?
Ik zeg niet hoe Applegebruikers er over denken,
maar de rest weet het antwoord wel.
Persoonlijk zou ik een mailtje sturen naar Steve Jobs. Alleen appeleters doen dat niet zo gauw,
En daarom hou ik ook meer van bananen denk ik. (met name zweedse.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Desalniettemin: fijne dag verder toegewenst door een apple gebruiker (sinds 1985) met "enige" ervaring op platforms als IBM DOS, OS2Win 3.11-95-98-2000-XP- (nauwelijks nog met Vista en 7)Mac OS 3,4,5,6,7,8,9,10 (raak het overzicht hier een beetje kwijt)en dan nog wat helicopterkennis van andere bedrijfssystemen
En dus nog steeds aan de eppel, maar niet kritiekloos; de hardware is qua qualiteit zwaar minder geworden dan vroeger; gelukkig (!) is het nog wel steeds duur....
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
zo'n opmerkingjblokzijl schreef : qua gebruiksvriendelijkheid en doordachtheid gaat er weinig boven Mac OS X (de hardware is tegenwoordig gelijk aan pc-systemen) maar het Drupal systeem waarop deze site draait is overduidelijk met Internet Explorer in gedachten opgebouwd.
Dat onderbouwt nou PRECIES wat ik wilde zeggen ..
Apple kan er niet goed mee overweg, maar dat ligt de rest van de wereld volgens apple.