Bekenden van mijn Volvo (zilvergrijze 1986 744 GLT)?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vertel dan je verhaal hier en hou het niet bij enkele woorden als 'omgekat'.
Groet,
Támas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben zeer nieuwsgierig naar de historie, dus als je zeker weet dat het deze auto betreft, vertel graag je verhaal. Ik kan enkel beschrijven wat ik zie, en dat zijn oude remmen, assen, veerpoten, een zeer nette roestvrije carrosserie en chassis, een net gemonteerde B234f en het ontbreken van veel plastic-werk.
Voorzover er werk aan gedaan is, is het net gebeurt, maar waarschijnlijk niet door een professional. Dat is de indruk die ik krijg.
Grote vraagtekens die ik heb, gaan over de stokoude remvloeistof in de klauwen, de licht oppervlakte bewerking van de kop, de 80L benzinetank (origineel geloof ik 60 voor een GLE) en enkele slordige opknap-beurten van waarschijnlijk verschillende eigenaren aan de carrosserie.
Aangezien het chassisnummer (in de carrosserie, bij rechterportier) gewoon klopt en alles als een oude 740 is lijkt de ombouw mij onschuldig. Je laat het echter klinken alsof er kinderen om het leven zijn gekomen bij de bouw...
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Jan-Geert,Jan-Geert schreef : verhaal kan nog wel via de pm , maar ik laat het verder hierbij
PB is prima. Daar is deze voor bedoeld. Als je zeker weet dat er wat met deze auto is dan graag even contact opnemen met Alwood.
Groet,
Támas
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Hierdoor kom ik een beetje in de war denk ik.Jan-Geert schreef : de originele auto heb ik nl in den haag ooit bereden (bj 89).
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Kan iemand achterhalen welk kenteken dat dan is geweest, en of die Volvo nog bestaat?

av JB
- John Blummel
- Nieuw lid
-

av JB